Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@16:19:05 GMT

انفجار در پاکستان/ یک نفر کشته و ۱۷ تَن زخمی شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۶۵۵۱

انفجار در پاکستان/ یک نفر کشته و ۱۷ تَن زخمی شدند

به گزارش خبرگزری مهر به نقل از دان نیوز، بر اثر وقوع انفجار نزدیک دانشگاهی در شهر کویته پاکستان یک نفر کشته و ۱۷ تَن زخمی شدند.

ادامه دارد ...

کد خبر 5330789.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: پاکستان کویته انفجار بمب ایالات متحده امریکا لبنان عراق افغانستان رژیم صهیونیستی روسیه سوریه طالبان ایران انتخابات عراق فلسطین عربستان سعودی بیروت برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله لبنان

حزب‌الله لبنان اعلام کرد بمب‌هایی را در مسیر نیروهایی از تیپ گولانی رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی کار گذاشت که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از این نیروها شد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای مبارز ما در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت جسور و شریف و بعد از رصد دقیق تحرکات دشمن تعدادی بمب را در منطقه تل اسماعیل در خاک لبنان در مجاورت با مرزهای فلسطین اشغالی و حین عبور نیروی وابسته به تیپ گولانی کار گذاشت. بعد از رسیدن این نیروها به محل بمب‌ها، نیروهای صهیونیست در انفجار آن کشته و زخمی شدند. 

به گفته منابع، ارتش رژیم اشغالگر به زخمی شدن چهار تن از نیروهای تیپ گولانی اذعان کرد.

پیش از این خبرنگار الجزیره اعلام کرد آژیرهای هشدار در شهرک‌های عرب العرامشه، جورین، ایلون، حانیتا و ادمیت در الجلیل غربی بعد از نفوذ یک پهپاد به صدا درآمدند.

به گفته منابع حملاتی از جنوب لبنان علیه یک هدف نظامی صهیونیستی در اطراف پایگاه «الظهیره» انجام شد.

از سوی دیگر توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شهرک کفرکلا را هدف قرار داد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد شب گذشته زیرساخت وابسته به حزب‌الله لبنان را در شهرک‌های صدیقین، المطموره، عیتا الشعب و اللبونه در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

از زمان جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان تأکید دارد تا زمان پایان جنگ غزه حملاتش را متوقف نمی‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله
  • کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله لبنان
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا
  • ۲۵ کشته در پی بارش‌های سیل‌آسا در پاکستان
  • ۲۵ کشته در پی بارش‌های سیل‌آسا و رعد و برق در پاکستان
  • شصت کشته و زخمی براثر سیلاب‌ها در افغانستان
  • یک کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو