Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان"  اظهار کرد: روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری 170 کهریزک در حال گشت زنی بودند که متوجه درگیری  3 تن از شهروندان در حالی که قمه ای در دست دارند با شهروندی دیگر می شوند و بلافاصله متهمان با استفاده از 2 دستگاه موتورسیکلت از محل می گریزند.

دستگیری سارقان قمه به دست تهران

وی با اشاره به اینکه تیم گشت کلانتری بلافاصله در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند، ادامه داد: شاکی با حضور ماموران اظهار کرد با دریافت مبلغ 100 میلیون ریال از بانک، متهمان با تهدید سلاح سرد کلیه وجوه نقدی اش  را سرقت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: عملیات  مهار سارقان آغاز و پس از مدتی گشت زنی های هدفمند سارقان  که با سرعت بالایی در حال فرار  بودند، شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه موتورسیکلت های متهمان پس از شلیک چند تیر هوائی متوقف شد، اضافه کرد: در این رابطه 2 تن از سارقان دستگیر و در بررسی های بیشتر مبلغ 100 میلیون ریال مال باخته نیز کشف شد.

سرهنگ جلیلیان خاطر نشان کرد: متهمان  سابقه دار و تا کنون به دفعات مختلف روانه زندان شدند و هر دو متهم  برای شناسایی سایر جرائم احتمالی  و دستگیری سارق متواری  در اختیار اداره آگاهی شهرستان ری قرار گرفتند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قمه سارقان شلیک اخبار حوادث متهمان قمه سارقان سارقان قمه به دست سهام عدالت قیمت خودرو کرونا احسان علیخانی مجری تلویزیون احسان علیخانی ازدواج احسان علیخانی قیمت سارا و نیکا در پایتخت سارا و نیکا فرقانی سارا و نیکا طرفداران احسان علیخانی احسان علیخانی در تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق در سطح حوزه استحفاظی، موضوع با حساسیت ویژه و با هدف کشف این سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با گشت زنی‌های نامحسوس و محسوس و انجام اقدامات فنّی، تخصصی و اطلاعاتی با تلاش بی وقفه شبانه روزی، ۲ سارق حرفه‌ای سیم کابل‌ها را شناسایی و در یک عملیات منسجم غافلگیرانه و متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اعترافات این سارقان دستگیر شده اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۶ فقره سرقت سیم کابل برق از حوزه استحفاظی اعتراف کردند و از مخفیگاه آنها سیم کابل‌های مسروقه قابل توجّهی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ فارسی به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم را در خصوص پیشگیری از سرقت به عمل آوردند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • حاشیه امن برای زورگیران خشن مسلح؛ تعطیلی صدور احکام محاربه؟!
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران