Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبائی‌نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی درباره سفرهای استانی رئیس‌جمهور و هیأت دولت در دو ماه اخیر اظهار داشت: نفس حضور رئیس‌جمهور در بین مردم، یک امر ارزشمند و مطلوب است و حاشیه‌هایی که عده‌ای درباره آن مطرح می‌کنند، در مقایسه با اصل این سفرها و آثار آنها اهمیتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تأکید کرد:‌ انجام منظم این سفرها باعث می‌شود تا رئیس‌جمهور نگاه دقیق‌تر و ملموس‌تری نسبت به مسائل و مشکلات مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق محروم و کمتربرخوردار داشته باشد و این شناخت در مدیریت از راه دور به دست نمی‌آید. 

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس تأکید کرد: زمان‌بندی سفرها و تعداد روزهای آن و نیز کیفیت انجام این سفرها و برنامه‌ریزی قبل و بعد از آن، اهمیت ویژه‌ای دارد و کارآمدی سفرها را بالا می‌برد و این در اختیار خود دولت است که با چگونگی انجام سفر، چه اتفاقاتی را در استان‌ها رقم بزند. 

طباطبائی نژاد تصریح کرد: لازم است کمیته‌های برنامه‌ریزی سفرهای استانی رئیس‌جمهور بر اولویت‌های هر استان تمرکز کنند، چرا که حل یکباره همه مشکلات استانها امکانپذیر نیست و باید نیازها را اولویت‌بندی کرد و اگر مسائلی هم وجود دارد که در اولویت‌های بعدی است، اما راه حل سریع‌تری برای آنها وجود دارد، باید این مسائل را نیز در اولویت قرار داده و متناسب با منابع مالی دنبال کنند.

وی افزود: همچنین لازم است بعد از هر سفر، گزارش‌های دقیقی از مجموعه کارهای انجام شده و نتایج عملی آن به رئیس‌جمهور ارائه شود و البته برای انجام این کارها زمانبندی دقیقی تعریف شود؛ در غیر این صورت انرژی مدیران هدر می‌رود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در عین حال تأکید کرد: کارهای انجام شده و نتایج آنها باید دائما به اطلاع مردم مناطق رسانده شود تا در جریان باشند و امید در بین آنها افزایش یابد. 

منبع: نماینده

کلیدواژه: سفر استانی سید ابراهیم رئیسی طباطبایی نژاد رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیس جمهور به پاکستان

به گزارش همشهری آنلاین، حسین امیرعبداللهیان در ادامه شبکه ایکس نوشت: گفت‌وگوی مفصل و مهمی در خصوص مسائل بین‌المللی، تحولات منطقه‌ای و ارتقاء وضعیت روابط دوجانبه با آقایان آصف‌علی زرداری، رییس جمهور، شهباز شریف نخست وزیر، روسای مجالس ملی و سنا و همچنین محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان انجام شد.

موضوعات مختلف اعم از تجارت، انرژی، ترانزیت، علم و فناوری، فرهنگی، گردشگری سلامت و ‌زیارت، همکاری‌های مرزی، مبارزه با مواد مخدر و تروریسم، امنیتی، قضایی میان هیئت‌های عالی رتبه جمهوری اسلامی پاکستان و جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت.
در نهایت ضمن هدف گذاری افزایش حجم تجارت رسمی به ده میلیارد دلار، ۸ سند همکاری مشترک به امضا رسید.

هزار کیلومتر مرز مشترک، اشتراکات فراوان تمدنی، فرهنگی و مذهبی، نگاه مشترک در عمده مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی، عزم دو کشور را بر ارتقاء و استحکام بیش از پیش روابط دوجانبه استوار ساخته است.

کد خبر 846499 برچسب‌ها حسین امیرعبدالهیان ایران و پاکستان خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیس جمهور به پاکستان