Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف برخورد پليس با يك دختر جوان ، ورود رياست‌جمهوري براي پيگيري و بررسي موضوع را به دنبال داشته است. 

پس از اينكه ويدئوي مربوط به برخورد سه مامور نيروي انتظامي با يك دختر جوان به طور گسترده در اينترنت منتشر و سبب واكنش كاربران فضاي مجازي شد، حالا شنيده‌هاي خبرنگار الف از صدور دستور پيگيري نسبت به اين مسئله خطاب به احمد وحيدي، وزير كشور حكايت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در اين دستور كه بنا بر شنيده‌هاي موثق الف از سوي رئيس دفتر رئيس‌جمهور به وزير كشور ارجاع شده، از وزير كشور خواسته شده ضمن پيگيري مسئله نسبت به ارائه گزارش به رياست جمهوري اقدام كند.
 
پيش از اين رئيس پليس امنيت عمومي پايتخت، با تقبيح رفتار ماموران حاضر در صحنه برخورد آنها را غيرقابل قبول ارزيابي كرده و از برخورد انضباطي با آنان خبر داده بود. وفرمانده پلیس نیز اعلام کرد موضوع برای حجاب نبوده و حکم بازداشت وی صادر شده بوده است .

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف پیروزی پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را تبریک گفت

دمیتری مدودف رئیس جمهوری سابق معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه پیروزی ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تبریک گفت.   به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، مدودف یکشنبه شب در پیامی در تلگرام نوشت: پیروزی خیره‌کننده ولادیمیر پوتین در انتخابات را تبریک می‌گویم.   تلویزیون دولتی روسیه نیز «حمایت گسترده از رئیس جمهوری» او «وحدت باورنکردنی» مردم این کشور از پوتین را ستود.   سومین و آخرین روز اخذ رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه ساعت ۲۰ یکشنبه ۲۷ اسفندماه در همه مناطق این کشور پایان رسید و بنا بر اعلام کمیسیون مرکزی انتخابات این کشور، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری کنونی و نامزد این انتخابات ۸۷.۶۸ درصد آرا در شمارش ۳۰.۰۸ درصد رأی شرکت‌کنندگان در این انتخابات را به خود اختصاص داد.   پس از وی، نیکولای خاریتونوف نامزد حزب کمونیست روسیه با بیش از ۸۵۱ هزار رأی وکسب ۳.۹۵ درصد آرا جایگاه دوم را دارد.   جایگاه سوم نیز به ولادیسلاو داوانکوف نامزد حزب مردم جدید اختصاص دارد. وی تا این میزان شمارش آرا،‌ موفق به کسب بیش از ۸۲۱ هزار رأی ( ۳.۸۱ درصد آرا) شده است.   لئونید اسلوتسکی نامزد حزب لیبرال دموکراسی نیز ۳.۰۱ درصد آرا یعنی بیش از ۶۴۷ هزار رأی را به دست آورده است.   این پنجمین باری است که پوتین برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری روسیه نامزد شده و با پیروزی در این دور از انتخابات، دوره ریاست وی تا ۶ سال دیگر یعنی سال ۲۰۳۰ میلادی تمدید خواهد شد.   انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه در سه روز متوالی انجام شد. این انتخابات از روز جمعه آغاز شد و یکشنبه آخرین روز آن است.   ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری کنونی، نیکولای خاریتونوف از حزب کمونیست، ولادیسلاو داوانکوف از حزب مردم جدید و لئونید اسلوتسکی حزب لیبرال دموکراسی روسیه نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور هستند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پوتین دوباره رئیس جمهوری روسیه شد | جزئیات انتخابات ریاست جمهوری در این کشور
  • مدودف پیروزی پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را تبریک گفت
  • اغفال دختر دانشجو به بهانه ازدواج در غرب تهران/ مرد جوان بازداشت شد
  • ماجرای یک درگیری با پلیس مقابل نهاد ریاست‌جمهوری
  • ترامپ : اگر در انتخابات پیروز نشوم حمام خون راه خواهد افتاد / جلوی ورود خودروی چینی را می گیرم
  • روزنامه هم‌میهن: چرا با معترضان وضع حجاب که پلیس را مجروح کردند برخورد نمی شود؟
  • ایتالیا: ورود ناتو به اوکراین خطر جنگ جهانی سوم را در پی دارد
  • چرا با معترضان وضع حجاب برخورد نشد؟
  • مایک پنس: از ترامپ حمایت نمی‌کنم
  • ماجرای شلیک اشتباهی که جان دختر جوان را گرفت