Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قم در این جلسه که در سالن جلسات شهید زین الدین فرمانداری قم برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: موانع قانونی برای آغاز به کار شورای شهر دستجرد پس از ۴ ماه برداشته شده و این شورا می تواند کار خود را به صورت رسمی آغاز کند.

مرتضی حیدری با بیان اینکه نباید بر خلاف قانون سخنی بگوییم و برخی نهادهای انقلابی که مایه افتخار و اقتدار جمهوری اسلامی هستند، زیر سؤال ببریم، اظهار داشت: دشمنان همواره به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به نظام اسلامی هستند، اما اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانند اعتماد و ارتباط میان مردم و نظام را تقویت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قم با بیان اینکه در حال حاضر دو شهرستان به استان قم افزوده شده و مسوولان به دنبال تشکیل شهرستانی متشکل از بخش های خلجستان و سلفچگان هستند، خاطرنشان کرد: شهر دستجرد دارای ظرفیت های بزرگ اقتصادی به ویژه در بخش گردشگری و بوم گردی است.

وی همچنین توسعه و پیشرفت و آبادانی را در گرو وحدت و انسجام اعضای شورای اسلامی و دیگر مسوولان شهر با یکدیگر دانست و گفت: بدون تردید اختلاف نظر میان همگان وجود دارد، اما برای رسیدن به رشد و توسعه باید با یکدیگر همدل و هماهنگ باشید.

در این جلسه اعضای ۵ نفره شورای اسلامی شهر دستجرد برای یک دوره چهار ساله سوگند یاد کرده و در پایان، حجت الله ابوالحسنی را به عنوان رئیس، عباس زینلی را به عنوان نائب رئیس و مهدی اسکندری را به عنوان منشی شورا انتخاب کردند.

بخش خلجستان با وسعت یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار تن در شرایط عادی و ۵۰ هزار تن در فصول خاص، به مرکزیت شهر دستجرد یکی از بخش‌های پنج گانه قم است که با مرکز استان حدود ۷۵ کیلومتر فاصله دارد. این بخش دارای ۲ دهستان دستجرد و قاهان و ۵۲ روستا است.

بخش خلجستان دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است و به لحاظ داشتن محیط زیستی سرشار از لطافت و زیبایی و گردشگاه‌های طبیعی و بکر، منطقه‌ای ممتاز برای گردشگری به حساب می‌آید.

برچسب‌ها دستجرد قم انتخابات شهر و روستا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دستجرد قم انتخابات شهر و روستا دستجرد قم انتخابات شهر و روستا شهر دستجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ضروری صنایع آلاینده اصفهان

به گزارش قدس آنلاین، محمد نورصالحی پیش از ظهر یکشنبه در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت مناسبت‌های ایام از جمله روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز زمین پاک اظهار کرد: همه مردم در پاک نگه داشتن محیط زیست وظیفه دارند و ما به عنوان مدیران و مسئولان شهری در حوزه‌های مرتبط مانند حمل و نقل پاک و ترویج انرژی‌های نو و…در تلاش هستیم که اقداماتی ویژه را انجام دهیم.

وی گفت: امیدواریم امسال قبل از رسیدن روزهای آلوده و مواجه شدن با تعطیلی‌ها، برنامه‌ریزی کرده و صنایع نیز آلایندگی خود را کاهش دهند، در این راستا کوچک‌ترین کاری که باید انجام شود برنامه‌ریزی برای انتقال صنایع آلاینده به شعاع قانونی است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امیدواریم اقتدار سپاه روز افزون باشد و همان طور که اکنون نیز حامی مستضعفان جهان است، این نقش را ایفا کند.

وی ادامه داد: این روزها عملیات وعده صادق توسط سپاه و دیگر نیروهای نظامی کشور انجام شد و همین اقدام کافی بود برای اینکه قدرت ایمان و ایثارگری، اخلاص و شهادت طلبی را نشان دهد.

نورصالحی گفت: دشمنان در ابتدای انقلاب تصور می‌کردند ظرف یک هفته می‌توانند این انقلاب را از میان ببرند اما امروز کشورهایی که در سازمان ملل حق وتو دارند در مقابل اقتدار این نظام سر تعظیم فرو می‌آورند و نگران عملیات متقابل جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: بابت این انقلاب و تشکیل این نظام مقدس و سپاه پاسداران و بابت این اقتدار و قدرت بازدارندگی باید خداوند را شاکر باشیم و نشان این شکرگزاری خدمت صادقانه به مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بنا به مناسبت‌های اخیر، امروز در قرارگاه سپاه سیدالشهدا (ع) حضور پیدا می‌کنیم تا به نمایندگی از مردم از عزیزان سپاه پاسداران تقدیر به عمل آوریم.

وی در ادامه با اشاره به انتصابات اخیر در شهرداری گفت: در ابتدای سال هستیم و این انتظار و پیگیری وجود دارد که از روزهای خدمت باقی مانده بهترین استفاده صورت گیرد و مطالبه جدی و همیشگی شورای اسلامی شهر اصفهان این است که به صورت سریع وارد اجرای اقدامات و پروژه‌ها شویم. برخی موارد از یکی دو سال قبل آغاز شده و این مطالبه وجود دارد که این پروژه‌ها که در حوزه‌های مختلف عمرانی، بافت شهری، حمل و نقل، خدمات شهری و… است تا پایان سال به بهره برداری برسند.

نورصالحی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف شورا در کمیته‌های نظارتی ملاقات مردمی است اما عمده کار این کمیته‌ها کنترل پیشرفت پروژه‌ها و برنامه‌های مناطق و تحقق برنامه و بودجه آن‌هاست، شورا انتظار دارد که امسال حوزه شهرسازی و دیگر بخش‌ها پرتلاش ظاهر شوند و سفره نوبت‌های طولانی بازدید جمع شود و خود اظهاری به صورت صحیح و با رعایت حفظ حقوق شهر تحقق پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رای منفی مجلس به بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مجلس با بررسی «طرح نظام قانون‌گذاری» طبق اصل ۸۵ مخالفت کرد
  • مسیرگشایی‌های مدیریت شهری در خوی طی ۳۰ سال گذشته بی‌سابقه است
  • انتقال ضروری صنایع آلاینده اصفهان
  • آغاز بکار دبیرخانه شورای هنر معماری
  • واگن‌های ملی در حال طی کردن مراحل آزمایشی است
  • انتخاب شورای شهر انابد به عنوان شورای شهر نمونه شهرستان بردسکن
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه، الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود