Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@01:15:10 GMT

روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۲ بدون تماشاگران

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۷۰۸۵

روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۲ بدون تماشاگران

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شبکه خبر،  مشعل المپیک بازی‌های زمستانی ۲۰۲۲ پکن روز دوشنبه به علت همه گیری کووید-۱۹ بدون حضور تماشاگران در محل المپیای باستانی یونان روشن شد.

بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، در این مراسم که ساعت ۱۱ به وقت محلی (ساعت ۹ به وقت گرینویچ) برگزار شد، تنها توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک، کاترینا ساکلاروپولو رئیس جمهور یونان و نمایندگان کمیته‌های المپیک یونان و چین و خبرنگاران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین اخراج عجیب بازیکن لاتزیو پس از سوت بازی / تقسیم خوشحالی با بازیکن حریف! سکوت اعضای پرسپولیس و واکنش گل محمدی به خبرنگاران بعد از بازگشت به تهران ژاوی برنده مصاف با استراماچونی در دیدار ۱۰گله فرو ریختن سکوی ورزشگاه نایمخن + فیلم حاشیه بازی الهلال و پرسپولیس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان از سپاهان مخفی شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار که در روزهای گذشته در حضور تماشاگران خود به مصاف حریفان رفته بودند، حالا در آستانه بازی حساس با سپاهان پشت درهای بسته تمرین خواهند کرد.

ملوان اعلام کرده که روزهای پنج‌شنبه و جمعه، تماشاگران و خبرنگاران اجازه حضور در تمرین را نخواهند داشت تا بازیکنان و اعضای کادرفنی با تمرکز بیشتر و به دور از رسانه‌ها، کار خود را دنبال کنند.

این دیدار از آن جهت برای ملوان اهمیت مضاعفی دارد که در صورت شکست سپاهان امید بسیار زیادی برای کسب سهمیه آسیا به‌دست می‌آورد.

دیگر خبرها

  • سایه روشن‌های ورزش استان
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • ملوان از سپاهان مخفی شد
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال