Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@21:18:35 GMT

لغو دورکاری کارکنان در ادارات تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۷۱۳۱

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران از لغو دورکاری کارکنان در ادارات استان خبر داد. ناطقان: غلامرضا عباس پاشا عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از لغو دورکاری کارکنان در ادارات استان تهران خبر داد.

عباس پاشا با اشاره به تصمیم ویژه استاندار تهران مبنی بر لغو دورکاری کارکنان دولت و غیردولتی در پایتخت و استان تهران اظهار داشت: از فردا سه شنبه ۲۷ مهرماه طبق مصوبه ستاد ملی کرونا همه کارکنان باید در محل کار حاضر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران عنوان داشت: تاکید بر این است که نظارت جدی بر پروتکل‌های بهداشتی صورت بگیرد و از هر گونه عادی انگاری در دستگاه‌های دولتی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه از فردا شاهد حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان ادارات خواهیم بود افزود: تا اطلاع ثانوی و به دلیل این که پرسنل غذا را در کنار خانواده میل کنند ساعت کاری از ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه خواهد بود. منبع: مهر برچسب ها: لغو دورکاری ، ادارات تهران ، کارکنان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: لغو دورکاری ادارات تهران کارکنان لغو دورکاری کارکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است

غلامرضا نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد. رشد اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی بدون ارتباط با خارج از کشور امکان‌پذیر نیست.

کارشناسان هم عمدتاً موافق تعطیلی شنبه هستند. تعطیلی شنبه، در داخل کشور هماهنگی ایجاد می‌کند، زیرا همه شرکت‌ها و ادارات دولتی و غیردولتی دو روز جمعه و شنبه را تعطیل خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است