Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@15:07:05 GMT

مشکلی برای معرفی شهرداران نداریم

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۷۱۷۲

مشکلی برای معرفی شهرداران نداریم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه مشکلی برای معرفی شهرداران نداریم گفت: از ۳۱ شهرداری که در استان باید انتخاب شوند ۱۷ شهردار احکامشان امضاء شده و در مرحله معرفی شهرداران توسط شورای اسلامی شهر هستند.

او افزود: دو شهردار امروز پرونده کاریشان تکمیل شده و برای امضاء به دست استاندار رسیده و امروز و فردا احکامشان امضاء خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادی بیان کرد: ۹ شهردار مراحل کار اداریشان طی می شود تا استعلامات لازم گرفته شود و برای سه شهر هم شهردارانی که معرفی شدند فاقد سوابق لازم بودند که مجدداً باید توسط شورای اسلامی شهرشان فرد جدیدی معرفی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در مورد تأخیر به وجود آمده برای معرفی رسمی شهرداران و بلاتکلیف ماندن شهر گفت: این موضوع مسئله خاصی نیست و طبق روال عادی اداری کار انتخاب شهرداران در حال انجام است.

گفتنی است اولین جلسه شورا‌های اسلامی شهر ۱۴ مرداد ماه برگزار شده و شورا‌ها می‌بایست ظرف مدت یک ماه پس از اولین جلسه شهرداران را معرفی می‌کردند، اما هنوز شهرداران ۱۴ شهر استان معرفی نشده اند.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهردار شهرداران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالمر: پنالتی‌زن چلسی من هستم و به همین خاطر توپ را برداشتم

کول پالمر اعلام کرد که بین او و بازیکنان چلسی مشکلی وجود ندارد. 

طرفداری | کول پالمر به حواشی بازی چلسی و اورتون واکنش نشان داد.

در روزی که بازیکنان چلسی شب بسیار خوبی را گذرانده بودند، اتقاق عجیبی در داخل محوطه جریمه رخ داد. نونی مادوئکه و نیکولاس جکسون قصد داشتند پشت ضربه پنالتی قرار بگیرند اما کول پالمر به آن‌ها گوشزد کرد که پنالتی‌زن اول چلسی او است. اگر دخالت کانر گلگر نبود، ممکن بود درگیری بازیکنان چلسی به مرحله دیگری وارد شود. پالمر در مورد این موضوع گفته است:

پنالتی‌زن چلسی من هستم و به همین خاطر توپ را برداشتم. بازیکنای دیگری هم می‌خواستند پنالتی رو بزنند که خب طبیعی است چون نتیجه ۴-۰ بود. اما من پنالتی‌زن تیم هستم و می‌خواستم خودم بزنم، پس در نهایت، خودم زدم. فکر می‌کنم فقط می‌خواستیم به همه نشان بدهیم که همه قصد دارند مسئولیت رو به عهده بگیرند. شاید جر و بحث‌هایی که در این خصوص رخ داد که کمی زیاده‌روی بود، اما میل به پیروزی و کمک به تیم، انگیزه تمام بازیکنان بود و در نهایت مشکلی پیش نیامد. بعد از بازی، ما با هم در مورد این موضوع صحبت کردیم و به شوخی و خنده پرداختیم. سرمربی نیز در این خصوص با ما صحبت کرد.

مشروح اتفاقات دیدار چلسی و اورتون:

چلسی 6-0 اورتون؛ یورش شیرها در شب جولان قاتل خونسرد

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • پذیرای پیشنهادات و طرح‌های مردم در جهت تحقق شعار سال هستیم
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • سکه‌های طلا در خانه‌ها انبار شده و هیچ مشکلی از جامعه را رفع نمی‌کند
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم
  • ناسا در مریخ با مشکلی بزرگ مواجه شد
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • پالمر: پنالتی‌زن چلسی من هستم و به همین خاطر توپ را برداشتم
  • مشکلی در تأمین آرد و نان در آذربایجان‌غربی وجود ندارد