Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، غلامرضا عباس پاشا عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از لغو دورکاری کارکنان در ادارات استان تهران خبر داد.

عباس پاشا با اشاره به تصمیم ویژه استاندار تهران مبنی بر لغو دورکاری کارکنان دولت و غیردولتی در پایتخت و استان تهران اظهار داشت: از فردا سه شنبه ۲۷ مهرماه طبق مصوبه ستاد ملی کرونا همه کارکنان باید در محل کار حاضر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران عنوان داشت: تاکید بر این است که نظارت جدی بر پروتکل‌های بهداشتی صورت بگیرد و از هر گونه عادی انگاری در دستگاه‌های دولتی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه از فردا شاهد حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان ادارات خواهیم بود افزود: تا اطلاع ثانوی و به دلیل این که پرسنل غذا را در کنار خانواده میل کنند ساعت کاری از ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دورکاری کارکنان ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای تولید برق خورشیدی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران ، معاون استاندار تهران در حاشیه جلسه کارگروه تولید برق تجدیدپذیر استان تهران گفت: کلنگ احداث ۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان تهران ۱۴ اردیبهشت در شهرستان‌های شهرری، ورامین و ملارد به زمین خواهد خورد.

محمد علیمهری با اشاره به احداث نیروگاه خورشیدی در استان تهران افزود: اقدامات اولیه و تخصیص زمین مناسب برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه‌ خورشیدی در استان تهران انجام شده و تا یک ماه آینده منجر به عقد قرارداد با سرمایه گذاران این طرح خواهد شد.

معاون استاندار تهران با تاکید بر تامین ۲۰ درصد برق ادارات استان تهران از انرژی خورشیدی گفت: همه اداره‌ها موظف هستند ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از طریق نیروگاه‌های تجدیدپذیر تأمین کنند و درغیر این‌صورت، برق مصرفی بر اساس قیمت برق در بورس کالا محاسبه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • ضرورت تثبیت هفته فرهنگی شمیرانات در استان تهران
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود
  • تداوم ایجادنشاط و تعلق سازمانی کارکنان استانداری تهران در سالجاری
  • توسعه گردشگری اراضی عباس آباد نیازمند حمایت شورا و شهرداری تهران است
  • لزوم بازنگری برخی مسائل پیش روی رشد اقتصاد در استان تهران
  • تکلیف تامین ۲۰درصدی برق ادارات استان تهران از منابع تجدیدپذیر
  • برنامه ریزی برای تولید برق خورشیدی در استان تهران
  • سازمان‌ها برای مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران طرح ارائه دهند