Web Analytics Made Easy - Statcounter

28 سال پیش در چنین روزی بهزاد غلامپور مقابل کره جنوبی دچار اشتباهات عجیبی شد

تیم ملی با اشتباهات بهزاد غلامپور در مسابقات مقدماتی جام جهانی 1994 برابر کره جنوبی 3-0 بازنده شد.

به گزارش طرفداری، این بازی آغاز دوران تلخی برای تیم ملی بود، تیم ملی در جمع شش تیم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در آسیا به رتبه نازل پنجم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال ملی در این بازیها که از روز 26 مهر ماه 1372 برگزار شد، صاحب 2 برد و 3 باخت شد و11 گل دریافت کرد که برای تیم ملی دفاعی و محتاط آن روزها آمار بدی محسوب می شد، در این بازیها بهزاد غلامپور در بدترین روزهای فوتبالش روی 7 گل از این 11 گل مقصر صددرصد بود.

نقطه عجیب این مسابقات در این بود که بهزاد غلامپور در آن روزها در اوج آمادگی بود، او قبل از مصدومیت عابدزاده هم در تیرماه همان سال او را به عنوان دروازه بان اصلی تیم ملی کنار زده و خود گلر اول تیم ملی فوتبال کشورمان شده بود، غلامپور چنان در تیم پاس درخشیده بود که او را نه تنها دروازه بان منجی پاس بلکه یگانه دروازه بان – لیبروی فوتبال ایران می دانستند.

تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم فوتبال کره جنوبی 3 گل خورد و روی 2 گل از سه گل خورده بهزاد مقصر بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان در این مسابقات برابر کره شمالی و ژاپن برنده شد و به 3 تیم عراق، عربستان و کره جنوبی باخته و دوران تلخی را در عصر دهه هفتاد تیم ملی فوتبال رقم زد.

 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اسراییلی ها در شرکت طرف قرارداد فدراسیون فوتبال نقش دارند؟ + اسناد واکنش مائورو ایکاردی به حواشی اخیر؛ انتشار تصاویری از خود با وندا نارا در میلان اسکوچیچ: بازیکنان ایرانی از نظر تاکتیکی ضعیف هستند اما قدرت بدنی بالایی دارند مورینیو و پیامی دیگر برای هواداران یوونتوس: من سه گانه دارم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال بهزاد غلامپور کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ستاره فوتبال آسیا امام جماعت شد!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ستاره فوتبال آسیا امام جماعت شد!
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی ایران و ترکمنستان بود
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود
  • امیر قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود / مچ پای بازیکنانم خون آلود شد
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • قلعه‌نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود!
  • استقرار تیم‌های امدادی در ۱۰۴ نقطه خراسان جنوبی
  • آسمان صاف و نیمه ابری در مازندران
  • ستاره‌های تراکتور در اولین جشن تولد سال