Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - با وجود وعده‌های فراوان در زمینه افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان باید ببینیم که بالاخره این پروژه در بهمن ماه امسال افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، نشست خبری علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اصحاب رسانه امروز در حالی برگزار شد که انتقادات زیادی به مدیریت ورزش استان در هشت سال گذشته بوده است به طوری ‌که اکثر قهرمانان ورزشی استان به نحوه مدیریت ورزش استان انتقادهای زیادی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از وعده‌های مسئولین ورزشی استان در چند سال اخیر افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان بود که بارها و بارها در برهه‌های زمانی مختلف مسئولان خبر از افتتاح آن را می‌دادند ولی هنوزم که هنوز است این پروژه به بهره‌برداری نرسیده است.

حال بازهم مدیرکل ورزش و جوانان استان که طی یک سال گذشته بارها وعده افتتاح آن را در برهه‌های زمانی مختلف داده بود بازهم در نشست خبری امروز خبر افتتاح آن را در دهه فجر امسال داده است و باید ببینیم آیا این وعده و این پروژه طلسم شده قابلیت افتتاح را در بهمن امسال خواهد داشت و یا خیر.

گفتنی است که این پروژه از سال 84 عملیات اجرایی آن آغاز شده و با گذشت 16 سال بهره برداری آن هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

علی خلیلی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با تبریک این هفته اظهار داشت: طی دو سال گذشته به خاطر ویروس کرونا محدودیت‌های بسیاری برای ورزش کشور حاکم شده که استان زنجان نیز مستثنی از این امر نبوده و حتی محدودیت‌های ورزشی استان زنجان از سایر استان‌ها نیز به دلیل رفاه حال مردم بیشتر بوده است.

وی به برنامه‌های هفته تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: در این هفته بیش از 300 برنامه پیش‌بینی شده که اجرا می‌شود؛ خوشبختانه چندی پیش توانستیم 11 مسابقه کشوری در این شرایط سخت کرونایی را به میزبانی استان زنجان برگزار کنیم.

وزارت ورزش فسخ قرارداد استقلال با کارگزار را ابلاغ کردبرگزاری یادواره شهدای ورزشکار در آذربایجان شرقی به روایت تصویرضرورت افزایش فعالیت‌ ورزشی بانوان/ ورزش همگانی مهجور است

خلیلی به تعداد دعوت شدگان از استان برای تیم‌های ملی اشاره کرد و گفت: تعداد نفرات دعوت شده آقایان 37 نفر و برگزیده تیم ملی 15 نفر، تعداد بانوان 24 نفر و برگزیده آنها هشت نفر می‌باشند که تعداد این ورزشکاران که به دلیل ویروس کرونا کم شده و تلاش ما این است که تعداد آن‌ها افزایش یابد.

ضعیف شدن پشتوانه ورزشی استان

خلیلی به مسابقات انتخابی استعدادهای برتر اشاره کرد و گفت: به این حوزه آسیب جدی وارد شده زیرا استعدادیابی‌ها که از سن هفت سالگی شروع می‌شود به دلیل کرونا کلاس‌ها تشکیل نشده و سبب شده پشتوانه‌های ورزشی ضعیف شود.

وی به بازی‌های آسیایی که سال آینده برگزار خواهد شد اشاره کرد و گفت: در حال رایزنی با صاحبان صنعت و خیران استان برای حمایت از قهرمانان هستیم که جوایز قهرمانان قبل از اعزام آن‌ها به مسابقات مشخص شود تا عامل انگیزشی برای آن‌ها باشد و درخواست حمایت از صاحبان صنایع استان را داریم.

این مسئول به سالن 15 هزار نفری اشاره کرد و گفت: سال گذشته 20 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده بود و قرار بود شهریورماه افتتاح شود ولی شرکت توسعه که مجری این طرح بود نتوانست این کار را انجام دهد و در حال حاضر 14 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده و طبق قول‌های داده شده در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

خلیلی افزود: ابتدا قرار بود فاز اول این ورزشگاه افتتاح شود ولی در حال حاضر اصرار اداره کل ورزش افتتاح کل پروژه در سال جاری است.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اشاره کرد و گفت استان زنجان ورزشی استان هزار نفری سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، یاشار لطفی مدیر اجرایی خط ۷ مترو تهران در مورد آخرین وضعیت تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی گفت: «به دنبال اتمام عملیات حفاری گالری ورودی ایستگاه ورزشگاه تختی، مرحله ساخت و نصب سازه نگهبان کیوسک ورودی این ایستگاه آغاز شده است. از طرفی بخشی از تونل تک خط مابین ایستگاههای آهنگ و بسیج نیز که باید دو خطه شود، در حال تکمیل است و در مجموع ۱۷۰۰ متر دیگر به طول مسیر در حال بهره‌برداری فعلی اضافه خواهد شد.»

لطفی در ادامه به اهمیت بهره‌برداری از ایستگاه ورزشگاه تختی اشاره کرد و افزود: «نکته مهم در خصوص تکمیل و افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ این است که با اضافه شدن آن به جمع ایستگاههای شبکه مترو پایتخت، با توجه به افزایش ادوات ریلی موجود در این محدوده و تکمیل سامانه سیگنالینگ، در صورت تامین ناوگان حمل و نقلی مورد نیاز، امکان کاهش سرفاصله حرکتی قطارها در کل خط ۷ فراهم شده و می‌توان این زمان را به ۵ الی ۸ دقیقه تقلیل داد. تحقق این مساله مهم، دستاوردی موثر در زمینه بهبود کیفیت جابجایی مراجعان و کاهش زمان معطلی مسافران به حساب می‌آید.»

مدیر اجرایی خط ۷ مترو در پایان صحبت‌های خود گفت: «ایستگاه ورزشگاه تختی باتوجه به جزیره ای بودن به عنوان بزرگترین ایستگاه خط ۷، دارای سکوی پیاده و سوار شدن جزیره‌ای بوده و امکان دسترسی سریع مسافران به این امکان حمل و نقلی را فراهم می‌سازد؛ ضمن اینکه معماری فضای داخلی ایستگاه از حال و هوای ورزشی محدوده پیرامونی خود تاثیر پذیرفته و به لحاظ شکلی، تنوعی در نوع ساخت کیوسک ورودی آن به چشم خواهد آمد.»

او گفت: زمان تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی نیمه دوم امسال خواهد بود.

کد خبر 845211 برچسب‌ها مترو خط ۷ حمل و نقل سفر - گردشگری تهران پایتخت مترو تهران مترو حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزار نفری ارومیه
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است