Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی عصر امروز در اولین جلسه پنج ساعته خود با مدیران و معاونان سازمان‌های شهرداری با بیان اینکه باید تمام توانمان را برای رفع مشکلات شهری بکار بگیریم، گفت: همه همکاران برای من مساوی و یکسان هستند و تنها تفاوت آن‌ها در مسئولیت‌های آن‌ها است و باید برای رفع مشکلات شهری و ساختن شهری پویا و با نشاط همه کارکنان توان و ظرفیت خود را به میدان آورند و با چشم‌انداز و نگاه جدید حرکت را آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار شهرکرد با بیان اینکه کارکنان شهرداری افراد توانمندی هستند و هر کدام می‌توانند یک شهردار باشند، افزود: شهرکرد دارای انسان‌های فرهیخته‌ای است، بنابراین خدمت به مردم این مرز و بوم باید درشأن آن‌ها باشد. 

وی با بیان اینکه باید به دنبال درآمدهای پایدار باشیم، خاطرنشان کرد: درحال حاضر با توجه به شرایط کرونا با کمبود شدید بودجه مواجه هستیم اما باید از مقادیر کم کار را شروع و درآمدها ساخته شود و تمام پتانسیل‌های شهر در راستای درآمدزایی به کار گرفته شود. 

جاپلقی با بیان اینکه توسعه و آبادانی شهر نیازمند یک حرکت جهادی است، بیان کرد: در راستای اجرای طرح‌های حوزه شهرسازی تعداد نیروها در این حوزه ساماندهی و یا افزایش داده شوند تا روند کار سرعت بیشتری پیدا کند و کار ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی ادامه داد: در سریع‌ترین زمان ممکن باید سامانه ۱۳۷ راه‌اندازی و فعال، لباس پاکبانان به مسائل ایمنی تجهیز و کمیته‌های درآمدی فعال شود.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه در راستای ساماندهی نیروهای انسانی و استفاده از ظرفیت آن‌ها در بخش‌های تخصصی، کمیته‌ای تشکیل و موضوعات مربوطه پیگیری می‌شود، تصریح کرد: برای انجام اقدامات جهادی و انقلابی باید بهانه‌ها را کنار بگذاریم و همه با هم همت و تلاش کنیم.

جاپلقی خاطرنشان کرد: ساماندهی کیوسک‌ها و مشاغل مزاحم، ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس، سدمعبر، هوشمندسازی تقاطع‌ها و رفع ترافیک شهری نیز در دستور کار قرار دارد و موارد به سرعت پیگیری و تصمیم‌گیری می‌شود. 

قصد فروش برج‌های دوقلو را نداریم

وی با اشاره به وضعیت برج دوقلو گفت: ما قصد فروش برج‌‌ها را نداریم و باید این برج‌ها به مردم خدمات‌رسانی انجام دهند، اما پس از بررسی دقیق و کار کارشناسی تصمیمات نهایی اتخاذ می‌شود.

در روند جلسه معاونین، مدیران و روسای سازمان‌های شهرداری شهرکرد مباحثی را درخصوص مشکلات عمرانی، شهرسازی، حمل و نقل شهری، بهداشت محیط، مدیریت آرامستان‌ها، فضای‌ سبز، پروژه‌های بازآفرینی شهری، ترافیک، آتش‌نشانی، فرهنگی، ورزشی، طرح افکارسنجی، شکایات مردمی، هوشمند‌سازی، مدیریت پسماند، ساختار سازمانی، درآمدزایی، بودجه، تخلفات ساختمانی، جذب سرمایه‌گذار و پرداخت به موقع حقوق و دستمزد کارکنان و کارگران و... مطرح کردند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار شهرکرد برج دوقلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  بابک احمدی گفت: دو دستگاه کامیون ۱۹۲۷ با تجهیزات با ۱۳ میلیارد تومان در سال گذشته خریداری و امسال به شهرداری تحویل شد.
وی افزود: این دو دستگاه در حوزه عمرانی به عنوان فلاسک آسفالت و تانکر آب به کارگیری خواهد شد.
مدیر واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸ دستگاه ماشین آلات به مبلغ ۵۴ میلیارد تومان خریداری شد، بیان کرد: از مجموع ۱۸ دستگاه خریداری شده ۱۳ دستگاه در سال گذشته تحویل شد و ۵ دستگاه دیگر در سال جاری تحویل می‌شود.

دیگر خبرها

  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • توسعه بازارهای روز ، اولویت شهرداری شهرکرد
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان