Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: بازی فردا اولین بازی فصل است، برای تیم سپاهان احترام زیادی قائل هستیم ولی سعی می‌کنیم با توجه به سختی‌هایی که یکی دو هفته اخیر داشتیم، خودمان را برای بازی اول مهیا کنیم.

سرمربی مس رفسنجان افزود: نزدیک ۳۰ روز است که دوره پیش فصل را سپری می‌کنیم، امیدوارم بازی فردا عاری از هرگونه حواشی باشد و مثل گذشته رقابت این دو تیم بازی فنی باشد و در نهایت پیروزی نصیب تیمی شود ‌که محق آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تا آمادگی مدنظر فاصله داریم، ولی رفته رفته سعی می‌کنیم به آمادگی برسیم، امیدوارم بازی فردا بازی خوبی برای هر دو تیم باشد، از لحاظ ذهنی و تاکتیکی تا حدودی خودمان را آماده این بازی کردیم.

ربیعی در خصوص شکست سنگین مس مقابل سپاهان در فصل گذشته بیان داشت: پارسال سه بازی رسمی و ۲ بازی دوستانه با سپاهان داشتیم، دور برگشت در لیگ روز خوب ما نبود و منجر به شکست ما‌ شد، اشتباهاتی هم داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به بازی تیمش در جام حذفی تصریح کرد: اما بازی خوبی هم در جام حذفی در نقش جهان مقابل سپاهان انجام دادیم که در دقیقه ۱۲۰ گل دریافت کردیم و داور به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد.

وی افزود: در برابر سپاهان هم بازی خوب داشتیم هم بد، در بازی فردا سعی می‌کنیم ما‌ مولد اشتباهات نباشیم و بازی بهتری از دور برگشت سال گذشته ارائه دهیم.

ربیعی عنوان داشت: حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم، تفاوت فنی که بین ما و سپاهان است، سپاهان ۹۰ درصد تیم سال گذشته را حفظ کرده و مغانلو و ریگی اضافه شدند، تیم ما نزدیک به ۵۵ درصد تیم سال گذشته را حفظ کرده، اگر از لحاظ فنی نگاه کنیم ما زمان بیشتری برای تکامل و هماهنگی نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با تمام وجود بازی خواهیم کرد و کاری به بازی فصل گذشته نداریم، به شروع سال جدید و فصل جدید فکر می‌کنیم؛ تیم سپاهان امسال بسیار کامل‌تر از سال گذشته است و ما به این موضوع قائل هستیم.

وی خاطرنشان کرد: خواسته یا ناخواسته عقیل کعبی و مجید نصیری را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداریم، شاهین توکلی و فراز امام علی یکی دو روز است به تمرینات اضافه شدند، به هرحال نزدیک به ۶ بازیکن را برای این بازی نداریم ولی بقیه بازیکنان آمادگی دارند.

انتهای پیام/63126/ق/

منبع: فارس

کلیدواژه: مس کرمان فولاد مبارکه سپاهان محمد ربیعی مس رفسنجان تیم فوتبال بازی فردا سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: با فاصله کم و تنها سه روز دیگر دوباره در لیگ‌برتر بازی داریم، بازی امروز دیگر برای ما تمام شده و باید برای دیدار بعد ریکاوری جسمی و ذهنی را انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد ربیعی شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در کنفرانس‌خبری پس از مصاف تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان در چارچوب بازی معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ‌برتر اظهار کرد: سپاهان تیم پرمهره‌ای است که بازیکنان خلاقی دارد اما در بازی امروز و پس از پنالتی سپاهان، مقاومت ما شکسته شد، بعد از دریافت گل کمی بازتر بازی کردیم اما موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد. نمی‌خواهم در مورد پنالتی کارشناسی کنم اما برای ما در بازی با شمس‌آذر و استقلال خوزستان دو پنالتی کاملاً واضح گرفته نشد. این‌ها در بازی طبیعی و البته شاید هم شانس من است.

وی افزود: بازی تقریباً درستی ارائه کردیم. هدف‌مان در بخش اصلی جلوگیری از بخش‌های تهاجمی سپاهان بود که نسبت به اکثر تیم‌هایی که در ورزشگاه نقش‌جهان بازی کردند، به‌نظرم در بدنه‌ها کم‌تر به سپاهان موقعیت دادیم. کوبل داوری موقعیت‌های پنجاه پنجاه را برای تیم ما نگرفتند و پنالتی سخت‌گیرانه بر ضد ما گرفته شد. به عقیده من اخراج کمال کامیابی‌نیا در تقابل با هوادار نیز سخت‌گیرانه بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: به‌نظر من این بازی کیفیت مدنظر دربی اصفهان را نداشت، با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال خوبی بازی کردیم. البته شاید این نوع بازی باب‌میل من نباشد اما دربی اصفهان می‌تواند باکیفیت‌تر از تقابلی که امروز برگزار شد پیش برود.

محمد ربیعی در پایان گفت: با فاصله کم و تنها سه روز دیگر دوباره در لیگ‌برتر بازی داریم. بازی امروز دیگر برای ما تمام شده و باید برای دیدار بعد ریکاوری جسمی و ذهنی را انجام دهیم. هفت بازی دیگر در لیگ‌برتر پیش‌رو داریم و امیدوارم در نهایت با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد، نسبت به سال گذشته جایگاه بهتری را برای باشگاه ذوب‌آهن در لیگ‌برتر کسب کنیم.

کد خبر 745596

دیگر خبرها

  • عبدالکریم و نزدیک‌ترین فاصله به زادگاه (عکس)
  • ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • ربیعی: هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی رقیب بود
  • کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!