Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:09:52 GMT

دورکاری کارمندان در استان تهران لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۷۳۰۰

دورکاری کارمندان در استان تهران لغو شد

غلامرضا عباس پاشا شامگاه دوشنبه به خبرنگاران گفت: بیش از ۸۵ درصد کارکنان دولت در استان تهران دُز اول و ۴۵ درصد هر دو دُز واکسن را دریافت کرده‌اند به همین منظور دورکاری کارمندان دولتی در استان از روز ۲۷ ماه جاری لغو خواهد شد.

وی افزود: برای صیانت از سرمایه انسانی و حفظ سلامت کارکنان در ادارات درخواست می شود مابقی کارکنان نیز به موقع و هرچه زودتر نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار تهران ادامه داد: بی تردید رعایت پروتکل های بهداشتی باید در دستورکار باشد و از هرگونه عادی انگاری پرهیز شود.

وی در خصوص ساعت کاری ادارات نیز گفت: ساعات کاری ادارات در استان تهران تغییر نکرده و ساعت شروع ۷:۳۰ و ساعت پایان ۱۴:۳۰ خواهد بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهر تهران استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر تهران استان تهران ویروس کرونا شهر تهران استان تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ساعات کاری از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور فعلا منتفی شد

معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی گفت: اجرای تغییر ساعات کاری از ۱۵ خرداد تا شهریور سال جاری فعلا منتفی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی یزدان‌پناه در گفت‌وگوی خبری با بیان اینکه اجرای تغییر ساعات کاری از ۱۵ خرداد تا شهریور سال جاری فعلاً منتفی شده است، اظهار کرد: تغییر ساعات کاری اعلام شده هماهنگ شده نبوده و تصمیم‌گیری در این باره برعهده معاون استخدامی رئیس جمهور است.

وی افزود: تغییر ساعت ادارات پس از تصویب هیئت دولت اعلام خواهد شد.

معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی با اشاره به اظهارات اخیر برخی مدیران وزارت نیرو درباره تغییر ساعت ادارات برای کنترل مصرف برق گفت: این موضوع ابتدا باید توسط هیئت دولت تصویب شود و سپس توسط رئیس سازمان اداری و استخدامی ابلاغ خواهد شد.

وی تاکید کرد: البته اظهارات مدیران وزارت نیرو بر مبنای همان مصوبه سال قبل بود اما ممکن است امسال تغییراتی کند.

به گزارش ایمنا، سخنگوی صنعت برق ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۳ اعلام کرد، ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد سال جاری تغییر می‌کند؛ مصطفی رجبی مشهدی افزود: برای تغییر ساعت کار ادارات، مصوبه هیأت وزیران در سال گذشته را داریم که همچنان قابل اجراست و امسال نیز اجرایی می‌شود که بر اساس آن ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور تغییر می‌کند.

بر اساس مصوبه سال گذشته هیئت وزیران و به‌منظور مدیریت مصرف برق در فصل گرم سال، ساعت کاری ادارات به ۶ صبح تا ۱ بعدازظهر تغییر یافت که این اقدام کاهش ۸۵۰ مگاواتی اوج بار شبکه برق در تابستان ۱۴۰۲ را به همراه داشت.

منبع: ایرنا

کد خبر 746448

دیگر خبرها

  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • ایران بالاخره حقابه خود از افغانستان را دریافت کرد
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!
  • تغییر ساعت کار ادارات باید در هیئت دولت تصویب شود
  • ساعات کاری ادارات تغییر می کند
  • تغییر ساعات کاری تابستانه فعلا منتفی شد
  • تغییر ساعات کاری تائید نشده تکذیب شد
  • ساعت کار ادارات در فصل گرما تغییر می کند؟ | توضیحات مهم مقام دولتی
  • تغییر ساعات کاری از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور فعلا منتفی شد