Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم‌هایی نظیر نساجی مازندران، گل گهر سیرجان، نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان تمرینات خود را در تهران سپری می‌کنند و یکی دو روز قبل از بازی‌های خانگی به شهر خود رفته تا میزبان حریفان باشند.

البته در کنار این تیم های شهرستانی دیگر تیم‌های خارج از تهران نیز هر از گاهی برای برپایی اردوهای کوتاه مدت خود راهی پایتخت شده و تمرینات خود را در تهران پشت سر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب آنکه این تنها مربوط به تیم‌های لیگ برتری نیست چرا که در کنار لیگ برتری‌ها چند تیم لیگ یکی نه نیز به رغم شهرستانی بودن تمرینات خود را در تهران پشت سر می‌گذارند.

عمده دلیل این اتفاق ناخوشایند، هدایت تیم‌های شهرستانی توسط سرمربیان تهران نشین است که باعث شده تیمی چون استقلال با این میزان قدمت و افتخار در فوتبال ایران همه روزه تمرینات خود را در نقطه‌ای از کلانشهر تهران برگزار کند.

بی شک عدم حضور تیم های شهرستانی در پایتخت شرایط را به شکلی رقم خواهد زد که زمین‌های تمرین بیشتر و بهتری برای استقلال فراهم باشد اگر چه آبی‌پوشان نیز در این سال‌ها نشان دادند در استفاده از امکانات خود توانایی لازم را نداشتند که نمونه بارز آن به یکباره رها کردن کمپ تمرینی ناصر حجازی بوده است. باز جای شکرش باقی است که فشار ناشی از کمبود زمین مناسب برای تمرین مدیران تازه وارد استقلال را بر آن داشته است تا هرچه زودتر بتوانند با بازسازی مجدد کمپ تمرینات آبی‌پوشان را در آن مکان برگزار کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال تمرینات خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات

باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکستانی خود به تمرینات تیم است.

به گزارش ایسنا، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی تیمش مقابل شمس آذر قزوین به دوبی رفت.

پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازیهای ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشازیپوف بوده و به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده اش به دوبی سفر می کند اما تاکنون به ایران و تمرینات بازنگشته است.

مسئولان باشگاه استقلال پیگیر بازگشت این بازیکن به ایران هستند تا بتوانند از وجود او در بازی برابر تراکتور استفاده کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اختلاف استقلال و ماشاریپوف صحت ندارد بازگشت ماشاریپوف به تمرین استقلال

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت