Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@16:16:05 GMT

الهامی: ۸۰ درصد تیم خود را حفظ کردیم

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۷۴۱۱

الهامی: ۸۰ درصد تیم خود را حفظ کردیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید این تیم‌ ثبات خوبی داشتیم و کسانی که جذب شدند، بازیکنان بزرگی هستند. به گزارش ایسنا، ساکت الهامی عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فجر شهید سپاسی شیراز اظهار کرد: خوشحالیم که لیگ برتر شروع می‌شود. قبل از هر چیز به تیم فجر سپاسی تبریک می‌گویم که از منطقه فارس در لیگ برتر حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم چند سالی به نا حق در لیگ برتر حاضر نبودند.

وی افزود: فردا بازی سختی برای هر دو تیم است. تیم‌ها ناشناخته‌تر هستند و از طرفی فجرسپاسی فصل قبل در لیگ برتر نبود. با توجه به این که هفته اول است، همه تیم‌ها به این امید دارند که روز اول استارت خوبی بزنند. ما نسبت به فصل قبل ۸۰ درصد تیم را حفظ کردیم و امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم و بازی با کیفیت ارائه بدهیم و به خواسته‌های خودمان برسیم.

او درباره نقل‌وانتقالات نساجی هم گفت: ما جز تیم‌هایی هستیم که ثبات خوبی داشتیم و کسانی که جذب شدند، بازیکنان بزرگی هستند و تیم باکیفیتی داریم و جز تیم‌هایی خواهیم بود که هواداران راضی باشند. قطعا دو و یا سه سهمیه در لیست جا داریم اما فکر می‌کنم تیم کاملی داریم. در هفته اول کسی فکر نمی‌کند حریف تیم ساده است و همیشه بازی‌های اول سخت است. فجر بسیار تیم گردن کلفتی است و ما به دنبال این هستیم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم.

او درباره بازی تیمش در ورزشگاه شهدای ساری هم گفت: نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم اما اگر بخواهم درباره ورزشگاه وطنی صحبت کنم، پر از غم است. خانه ما ورزشگاه وطنی است و ناراحتم که در ورزشگاه خودمان نمی‌توانیم بازی کنیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نساجی مازندران ساکت الهامی استانی ورزشی ساکت الهامی ليگ برتر فوتبال ایران نساجی مازندران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود

به گزارش ورزش سه عبدالکریم حسن که تا قبل از پرسپولیس در تیم های السد و تیم کویتی‌اش هیچ گاه با هواداران متعددی در ورزشگاه ها روبرو نبوده است.از  این جهت او در بازی های پرسپولیس چه در تهران  و شهرستان وقتی این تعداد هوادار را در ورزشگاه می بیند بشدت ذوق می کند و البته نمی تواند این مساله را پنهان کند.

عبدالکریم که اخیرا ویدئویی از تشویق یک نفره و همراهش اش با هواداران بعد از بازی با ملوان را در صفحه خود منتشر کرده و مشخصا از این همراهی لذت می برد در ورزشگاه آزادی و ورزشگاه های دیگری که پرسپولیس در شهرستان ها به میدان رفته با تشویق خاص هواداران این تیم مواجه شده اما احتمالا آبادان جایی است که خبری از تشویق او و تیمش نخواهد بود.

پرسپولیس در برخی شهرستان ها مثل انزلی، تبریز و آبادان هوادار چندانی ندارد یا اگر هم باشند تعدادشان آنقدر نیست که در ورزشگاه صدایشان به جایی برسد .از این جهت  با اینکه هواداران عرب زبان خوزستانی پرسپولیس می توانستند در ورزشگاه تختی آبادان با عبدالکریم ارتباط  جذابی برقرار کنند اما بعید است خبری از تشویق او در بازی پنجشنبه  باشد .

عبدالکریم در بازی با ملوان روز خوبی نداشت و در فاز دفاع ضعیف عمل کرد .گفته می شود روزه داری در ماه رمضان  باعث تضعیف قوای جسانی او شده اما انتظار می رود کم کم شرایط او در بازی های آینده بهتر شود و اوسمار مدافع چپ سرحال تری در زمین در اختیار داشته باشد وگرنه علی نعمتی می تواند جای او را در ترکیب بگیرد.

دیگر خبرها

  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • جعفری: فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم
  • امیدواری بایرن: آرسنال را با ضدحمله می‌بریم
  • پیام هالند به رقیبان سیتی در راه قهرمانی
  • سه پست مختلف برای بازیکن مورد علاقه ساکت!
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!