Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اصغر ریاضتی روز دوشنبه در نشست بررسی مشکلات آب شهرستان تفت با اشاره به مشکلات روستای نصرآباد در آب آشامیدنی، افزود: با توجه به اعتباری که نماینده تفت و میبد و دهیاری این روستا می گذارد در روزهای آینده پیمان کار این پروژه مشخص و آغاز به کار می کند.

وی با بیان اینکه باید سرانه مصرفی در روستای نصرآباد کنترل شود، ادامه داد: حفر چاه، ساخت مخزن و تعویض کنتور برای این روستا اقدامات بعدی است که انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آب و فاضلاب استان یزد به پروژه آبرسانی سانیج تفت هم پرداخت و گفت: مراحل پایانی لوله گذاری را سپری می کنیم که با توجه به سنگی بودن ۳۰۰ متر مسیر تا ۱۰ روز آینده لوله گذاری تمام می شود و تلاش می کنیم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی به حاشیه های حفر چاه در دهستان زردین اشاره کرد و اظهار داشت: قرار نیست چاه جدیدی حفر شود بلکه به واسطه تخریب یک چاه، جا به جایی صورت می گیرد که مردم زردین هم از آب آن بهره می برند.

ریاضتی درباره مشکلات آب آشامیدنی، اصلاح کنتور و شیر فلکه آب دهستان بنادکوک تفت هم قول مساعد پیگیری و رفع را داد.

رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان تفت هم در این نشست گفت: روستای نصرآباد هزار و ۸۴۵ انشعاب آب دارد و درخواست حفر چاه جدید کرده ایم که منتظر مجوز آب منطقه ای هستیم.

مهدی خلاصه زاده افزود: با اصلاح شبکه های فرسوده این روستا بخش بزرگی از مشکلات حل می شود و احداث مخزن ۲ هزار مترمکعبی در بودجه سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده است.

در ابتدای نشست فرماندار، بخشداران مرکزی و بخش نیر شهرستان مشکلات آب مناطق مختلف را عنوان کردند.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری تفت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها یزد شرکت آب و فاضلاب کشور تفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد شرکت آب و فاضلاب کشور تفت یزد شرکت آب و فاضلاب کشور تفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : با تلاش اکیپ های نگهداری و تعمیرات شهرستان خوی در بخش های تابعه، اتفاقات شبکه توزیع و خطوط انتقال اصلی آب روستاهای عزت آباد، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد رفع و جریان آب مشترکین این روستاها برقرار شد .

تقی پاشایی اظهار داشت: در پی گزارش سامانه ۱۲۲ مبنی بر ترکیدگی لوله شبکه توزیع آب روستاهای عزت آباد ، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد در 5 نقطه ، اکیپ های اتفاقات به محل‌های اعلام شده اعزام و با تلاش بی وقفه ، اتفاقات به وقوع پیوسته رفع و آب پایدار در شبکه جریان یافت.

وی افزود: در راستای تغییر و بهبود استاندارد های خدمات آبرسانی به روستاها، شرکت آب و فاضلاب در تلاش است بر اساس وظیفه ذاتی خود با تمام توان و ظرفیت، سطح خدمات رسانی به روستاها را در قالب برنامه‌های کوتاه مدت از جمله اصلاح و رفع حوادث شبکه و خطوط انتقال آب روستایی، به سطح مطلوبی برساند.

پاشایی با بیان اینکه تحقق ارتقای سطح خدمات رسانی به روستاها نیازمند زمان و توان و تجهیزات مضاعفی است، اظهار کرد: با توجه به اولویت شرکت آب و فاضلاب که رفع دغدغه های مردم در بخش آب روستایی است، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع این دغدغه ها اقدام می‌شود.

  با رفع اتفاق های روستاهای مذکور بیش از 4 هزار نفر از آب پایدار و بهداشتی برخوردار شدند.

دیگر خبرها

  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر