Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درمورد وضعیت این تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرویز مظلومی پس از پایان جلسه هیات مدیره باشگاه گفت: قرار است آقای رئیس صحبت کند من خیلی وقت است که صحبت نمی‌کنم.

او درمورد وضعیت کارگزار باشگاه گفت: همین روزها کارگزار معرفی می‌شود.

مظلومی درخصوص بازی با هوادار در هفته اول لیگ برتر گفت: به امید خدا بچه‌ها از همین هفته اول استارت خوب می‌زنند و برنده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هیات مدیره باشگاه درمورد اینکه آجورلو گفته تیم باید در شش هفته اول نشان بدهد که مدعی قهرمانی است، گفت: تیم از همان هفته اول نشان می‌دهد که مدعی است. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران پرویز مظلومی استقلال تهران پرویز مظلومی هفته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی پالایشگاه جمع‌آوری گاز‌های مشعل به بهره‌برداری می‌‌رسد

جواد اوجی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقام معظم رهبری عنوان امسال را «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند که خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفت، پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل خواهد شد.

وی افزود: در آخرین روز سال گذشته شاهد مصرف ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین بودیم و در ایام تعطیلات نوروز تاکنون حدود ۱۱۹ میلیون لیتر بنزین مصرف شده است و هیچ کجا مشکل عدم تأمین نداشته ایم.جمهوری اسلامی ایران به تمامی تکالیف خود در اجرای قرار داد گازی با پاکستان عمل کرده است و و امیدواریم طرف پاکستانی هم خط لوله خود را تکمیل کند و تزریق گاز به پاکستان را عملی کنیم.

جواد اوجی وزیر نفت اظهار داشت: به زودی با حضور رئیس جمهور پالایشگاه جمع آوری گاز‌های مشعل در منطقه دهلران به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: تمامی‌گاز‌های مشعل میادین نفتی که در غرب کشور است جمع آوری و در این پالایشگاه تصفیه می‌شود و حدود ۷ میلیون متر مکعب گاز به شبکه سراسری متصل می‌شود.

وزیر نفت یادآورشد: سالانه یک میلیون تن اتان به پتروشیمی‌های جنوب کشور ارسال می‌شود و خوراک پتروشیمی‌ها از این گاز‌های مشعل تأمین و به ارزش افزوده تبدیل خواهد شد.

وی در خصوص برداشت از میادین نفتی وگازی مشترک تاکید کرد: در این زمینه به اعداد و ارقام‌خوبی دست یافته ایم، در این دولت حدود ۵۰ میلیون متر مکعب بیشتر از میادین گازی مشترک برداشت می‌کنیم و در میادین نفتی رقم حدود ۷۵ هزار بشکه نفت بیشتر استفاده می‌کنیم.

اوجی تاکید کرد: همه میادین نفتی و گازی مشترک تعیین تکلیف شده اند و قرارداد‌های آنها منعقد شده است. هیچ میدان مشترک نفتی و گازی دریا و خشکی بلاتکلیفی نداریم. در رشد تولید نفت وگاز به رقم‌های خوبی دست یافتیم و اولویت ما برداشت از میادین مشترک است.

وی افزود: گروه صنعت گاز و نفت در سال گذشته بالاترین رشد اقتصادی را تجربه کرده است و از همه همکارانمان در حوزه نفت و گاز تشکر می‌کنیم.  

وزیر نفت بیان کرد: در بحث جمع آوری گاز‌های مشعل ما یک جهشی را شاهد خواهیم بود. ان‌شالله ظرف دو ماه آینده شاهد افتتاح پالایشگاه جمع‌آوری گاز‌های میادین نفتی غرب کشور خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول
  • توزیع بیش از ۲ هزار تن کود یارانه‌ای در اشنویه 
  • هفته اول نوروز بدون غرق شدگی در سواحل رودخانه‌های خوزستان
  • استقرار اورژانس هوایی در بام نفت ایران
  • به زودی پالایشگاه جمع‌آوری گاز‌های مشعل به بهره‌برداری می‌‌رسد
  • فال ابجد امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد
  • برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران