Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری به حوادث مهم امروز پرداخته‌ایم و به اتفاق چند خبر از این دست را با هم مرور خواهیم کرد.

خفت گیر محله عبدل‌آباد دستگیر شد

سرهنگ یزدان سلیمان آبادی رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران اظهار کرد: اوایل هفته گذشته پرونده‌ای مبنی بر خفت گیری در پارک شهید کاظمی در حوالی محله عبدل آباد که منجر به زخمی شدن یکی از شهروندان شده بود را دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع ماموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی پایتخت بلافاصله دست به کار شده و اقدام به بررسی بیشتر ابعاد این موضوع کردند و سرانجام پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی، هویت و مخفیگاه این فرد شرور شناسایی شد.

سرهنگ سلیمان آبادی تصریح کرد: با انجام هماهنگی‌های قضائی و پس از یک تعقیب و مراقبت چند ساعته متهم در یک اقدام ضربتی در حوالی محله عبدل آباد دستگیر و به مقر پلیس انتقال یافت.

رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، بیان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند این امنیت را به مخاطره بیاندازند برخورد جدی و قاطع صورت خواهد گرفت.

ایجاد کسب و کار با خرید و فروش سلاح در فضای مجازی

سرهنگ صادق قره باقری رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در پی مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند یکی از فروشندگان سلاح و مهمات جنگی و شکاری غیرمجاز را در فضای مجازی شناسایی کنند.

وی افزود: با شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی در حوالی شهرک غرب، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بررسی از داخل مخفیگاهش اخذ شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: ماموران این پایگاه ظهر بیست و پنجم مهر ماه به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در این عملیات ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، ۷۰۸ عدد فشنگ جنگی و ۱۸۰ عدد فشنگ سلاح شکاری را کشف کنند.

سرهنگ قره باقری با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، تاکید کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی برخورد شدید صورت خواهد داد.

کشف بیش از ۱۱ هزار قرص غیرمجاز از عطاری‌های تهران

سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران اظهار کرد: وقوع چند فقره تخلف از سوی عطاری‌های تهران به پلیس اعلام شد که نظارت بر عملکرد عطاری‌ها با همکاری تیمی از معاونت غذا و دارو تهران در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته از ۳۷۷ واحد صنفی عطاری بازدید شد، گفت: ۲ عطاری متخلف شناسایی و در بررسی‌های بیشتر از این ۲ واحد صنفی ۱۱ هزار و ۲۳۰ قرص‌های غیر مجاز کشف شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران ابراز داشت: با هماهنگی‌های قضائی هر ۲ واحد صنفی پلمب و متصدیان این واحد‌ها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
این مقام انتظامی توضیح داد: همچنین ۵۶ واحد صنفی تذکر کتبی دریافت کردند و متعهد شدند نسبت به آیین نامه و قواعد مربوط پایبند باشند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تاکید کرد: حفظ سلامتی و تندرستی شهروندان از اولویت‌های پلیس بوده و با کسانی که بخواهند جان و شهروندان را به مخاطره بیاندازند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

پلمب واحد‌های صنفی فاقد پروانه در اسلامشهر

سرهنگ علی آقا کارخانه فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: در پی افزایش ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی و سالم سازی فعالیت متصدیان صنوف در سطح بازار، ماموران اماکن عمومی این فرماندهی تعداد ۲۵ واحد صنفی فاقد پروانه فعالیت شناسایی کردند که در اجرای ماده ۵ آئین نامه نظارت بر اماکن عمومی و ماده ۷۲ قانون نظام صنفی، اخطاریه تعطیلی صادر و پس از هماهنگی با مجمع امور صنفی شهرستان نسبت به پلمب این اماکن اقدام شد.

سرهنگ کارخانه تصریح کرد: اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی در صنوف به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و برخورد با صنوف متخلف صورت می‌گیرد و این مجموعه انتظامی با تمام توان در خدمت مردم ولایت مدار شهرستان اسلامشهر است.

کشف کارت‌های گرافیکی در انباری واقع در پایانه جنوب

سرهنگ علی، ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران در رصد‌های اطلاعاتی از وجود مقادیری کارت گرافیکی قاچاق در انبار شرکتی در پایانه جنوب مطلع شدند و به بررسی موضوع پرداختند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد کالا‌ها فاقد بارنامه و مجهول المالک است، ادامه داد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت در انبار این شرکت تعداد ۶۰ کارت گرافیکی قاچاق از استان اصفهان به انبار پایانه جنوب منتقل شده است، ولی فردی برای تحویل کالا‌ها مراجعه نکرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ابراز داشت: کارشناسان ارزش مالی کالا‌های مکشوفه را ۱۰۰ میلیون تومان بر آورد کرده اند، لذا تحقیقات کارآگاهان برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

کشف اسلحه شکاری غیرمجاز در روستای لپه زنکه شهرستان ری

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: روز گذشته ماموران گشت انتظامی شهرستان ری حین گشت زنی در محدوده روستای لپه زنکه متوجه رفتار مشکوک ۳ نفر از شهروندان می‌شوند که برای بررسی بیشتر تغییر مسیر داده و به آنان نزدیک شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پاسخ درستی به سوالات ماموران نمی‌دادند، گفت: در بررسی‌های بیشتر از آن‌ها یک قبضه سلاح شکاری دولول ساچمه‌ای با ۱۵ تیر و یک قبضه تفنگ بادی تقویت شده خشاب خور کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهمان به همراه اموال مکشوفه برای تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران کلانتری ۱۷۷ خاور شهر قرار گرفتند.

سرقت ۱۰ میلیونی با تهدید به قمه زنی توسط سارقان سابقه دار

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده شهرستان ری اظهار کرد: روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۷۰ کهریزک در حال گشت زنی بودند که متوجه درگیری ۳ نفر از شهروندان در حالی که قمه‌ای در دست دارند با شهروندی دیگر می‌شوند و بلافاصله متهمان با استفاده از ۲ دستگاه موتورسیکلت از محل متواری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تیم گشت کلانتری بلافاصله در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند، گفت: شاکی با حضور ماموران اظهار کرد پس از دریافت مبلغ ۱۰ میلیون تومان از بانک، متهمان با تهدید سلاح سرد کلیه وجوه نقدی اش را سرقت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: عملیات مهار سارقان آغاز و پس از مدتی گشت زنی‌های هدفمند سارقان که با سرعت بالایی در حال فرار بودند، شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه موتورسیکلت‌های متهمان پس از شلیک چند تیر هوائی متوقف شد، بیان کرد: ۲ نفر از سارقان دستگیر و در بررسی‌های بیشتر مبلغ ۱۰ میلیون تومان مالباخته نیز کشف شد.

سرهنگ جلیلیان اظهار کرد: متهمان سابقه دار هستند و به دفعات مختلف روانه زندان شدند، هر دو متهم برای شناسایی سایر جرائم احتمالی و دستگیری سارق متواری در اختیار اداره آگاهی شهرستان ری قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید

دستگیری اراذل و اوباش غرب تهران سرانجام تخریب قهوه خانه/ جلوگیری از خودسوزی مرد جوان پس از مشاوره پلیس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اموال قاچاق کالا فرمانده انتظامی شهرستان پلیس امنیت عمومی تهران نظارت بر اماکن عمومی انتظامی شهرستان ری محله عبدل آباد فضای مجازی رئیس پایگاه واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری

رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصدهایی که انجام گرفته است، حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.

به گزارش مهر، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا درباره تمهیدات در نظر گرفته شده در فضای مجازی در مورد کنکور سراسری اعلام کرد: از هفته اول نوروز طی ظرفیت سازی‌هایی که انجام گرفت اقداماتی را انجام دادیم.

وی افزود: طرح‌های عملیاتی توسط واحدهای پلیس فتا در سراسر کشور انجام و در حوزه‌های مختلف از جمله پلتفرم‌های خارجی مانند اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ رصدهایی صورت گرفت.

رئیس پلیس فتای کشور خاطرنشان کرد: بر اساس رصدهایی که انجام شد حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آزمون سراسری دانشگاه‌های ترکیه برچیده می شود توصیه سازمان وظیفه عمومی به داوطلبان آزمون سراسری

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی