Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شامگاه دوشنبه و در راستای اجرای مفاد ذیل رای شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری و به استناد تبصره ۴ ماده ۹۲ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، تا تعیین تکلیف نهایی در دیوان عدالت اداری ،مراسم تحلیف زهرا علی عسگری فرد به عنوان عضو اصلی دوره ششم شورای اسلامی شهر فرون‌آباد در فرمانداری پاکدشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پاکدشت در این مراسم گفت: مهمترین اصل در انجام مأموریت‌های محوله شورای شهر، رفع مشکلات مردم و تلاش در جهت جلب رضایت عمومی جامعه است.

مهدی یوسفی جمارانی افزود: عمل به قانون و شفافیت در امور باعث می‌شود که مردم از فعالیت شورا رضایت داشته و اعضای شورا نیز به درستی جواب اعتماد مردم به آنان را با خدمت صادقانه بدهند.

زهرا علی عسگری فرد در انتخابات ۲۸ خرداد با ۲ هزار و ۴۸۷ رأی به عنوان عضو علی‌البدل شورای شهر فرون‌آباد پاکدشت انتخاب شد که پس از بررسی شکایات واصله، وی بر اساس رأی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، از عضویت در شورا حذف شد ولی با دیوان عدالت اداری، وی مجددا به عنوان عضو اصلی به جای احد انگیزه وارد شورای این شهر شد.

شهرستان پاکدشت با سه شهر پاکدشت، فرون‌آباد و شریف‌آباد با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

شورای اسلامی شهر فرون‌آباد پنج عضو دارد.

برچسب‌ها شورای شهر فرون آباد ورامین مهدی یوسفی جمارانی پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر فرون آباد ورامین شورای شهر فرون آباد ورامین مهدی یوسفی جمارانی پاکدشت شهر فرون آباد شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «امین انصاری» به سمت دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست جمهوری منصوب شد.

شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست جمهوری توسط حجت الاسلام رئیسی با هدف حفظ انسجام، وحدت ملی و هماهنگی تقویت بین اقوام، مذاهب اسلامی و ادیان توحیدی و ارتقا همکاری و تعاملات نهادهای ذیربط تشکیل شده است و امین انصاری با موافقت رئیس جمهور به عنوان دبیر این شورا انتخاب شد.

این شورا داری ۹ عضو اصلی می‌باشد که اعضا به پیشنهاد ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و دبیر شورا و با تأیید رئیس جمهور انتخاب می‌گردند و ذیل این شورا چند کمیته تشکیل می‌شود.

ریاست این شورا بر عهده رئیس جمهور می‌باشد و گزارش کار شورا به شخص رئیس جمهور منتقل می‌شوند.

کد خبر 6081849 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • نماینده فلسطین در شورای امنیت: هیچ دولتی نباید مصون از مجازات باشد/ نماینده تل‌آویو تهدید کرد
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی