Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@20:57:57 GMT

ستاره بایرن مونیخ راهی دادگاه شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۷۷۱۰

ستاره بایرن مونیخ راهی دادگاه شد

هفته گذشته بود که حکم محکومیت لوکاس هرناندز به رفتن به زندان به علت عدم تمکین از حکم دادگاه شهر مادرید منتشر شد. قرار بر این بود که این مدافع چپ و فرانسوی بایرن مونیخ فردا برای دفاع از خود و درخواست تجدید نظر راهی مادرید شود، اما فرانس پرس امروز فاش کرد لوکاس هرناندز امروز در دادگاه حضور یافته و قرار است بعد از اتمام این جلسه به زودی به اردوی تیمش اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در واقع لوکاس هرناندز یکی به دلیل دور زدن رسانه ها و خبرنگاران و اجتناب از رویارویی با آنها یک روز زودتر راهی دادگاه شده و دلیل دیگر هم این است که او می خواهد به موقع به مونیخ بازگشته تا خود را برای بازی روز چهارشنبه برابر بنفیکا آماده کند.

 

 

اگر درخواست تجدید نظر لوکاس هرناندز به موقع پذیرفته شود، او همچنان می تواند از خطر رفتن به زندان جان سالم به در برده و پیش از صدور رای نهایی برای خودش فرصت بخرد. اما در صورت عدم پذیرش این درخواست، این بازیکن تا 28 اکتبر مهلت دارد داوطلبانه راهی زندان اسپانیا شود.

 

در سال 2017 لوکاس هرناندز و آملیا یورنته همسر این بازیکن در سال ۲۰۱۷ در خیابان با هم درگیر می شوند و دادگاه شماره 32 اسپانیا این دو نفر را به انجام خدمات اجتماعی به مدت ۳۱ روز محکوم می ‌کند. اما این دو نفر بعد از آشتی این حکم را انجام نداده و راهی ماه عسل می شوند. در واقع اتهام فعلی لوکاس هرناندز نقض رای دادگاه اسپانیا بوده و او به این علت باید یک بار دیگر در مقابل قاضی دادگاه شهر مادرید حاضر شود.

 

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بایرن مونیخ فوتبال اروپا دادگاه لوکاس هرناندز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند

باواریایی‌ها قصد دارند خیال خود را به طور بلند مدت از حفظ پدیده این‌ فصل‌شان، حفظ کنند. 

بایرن مونیخ تمایل دارد تا قرارداد جدیدی با الکساندر پاولوویچ امضا کند. 

طرفداری | به گزارش بیلد، قرارداد فعلی این بازیکن که حدود ۵ ماه قبل امضا شد، تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد ولی تمدید آن، مزایای اقتصادی بیشتری برای این هافبک جوان به همراه خواهد آورد. پاولوویچ که حتی توسط یولیان ناگلزمان به تیم ملی آلمان هم دعوت شده است، پاییز گذشته اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد. پاولوویچ ۱۹ ساله که محصول آکادمی بایرن مونیخ است، در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا در ۱۵ مسابقه به میدان رفته است. او همچنین ۲ بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و در مجموع این ۱۷ بازی، ۲ گل زده و ۲ پاس گل هم فرستاده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم