Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز سید احمد هاشمی در گفت‌وگو با رسانه ها با اشاره به فوت 3 بیمار کرونایی در در خراسان شمالی اظهار کرد: با بستری ۲۹ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۱۷۰ بیمار دارای علایم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۷۳ درصد افراد بالای ۱۲ سال در استان واکسینه شدند خاطرنشان کرد: با توجه به توزیع گسترده واکسن و دسترسی آسان و بدون انتظار در تمام شهرهای استان، زمینه صدور کارت واکسن برای بهره مندی از همه خدمات در اماکن تجمعی و هم چنین برای استفاده از بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بر اساس ارائه کارت واکسن در استان طبق برنامه وزارتی فراهم شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: واکسیناسیون به تنهایی موجب کنترل بیماری کرونا نمی‌شود و لازم است مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان دانشگاه علوم پزشکی بستری آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بابک یکتاپرست گفت: آمار فوتی‌ها و مصدومان غرق شدگی در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.

­این مقام مسئول افزود: بیشترین فوتی‌های ناشی از غرق‌شدگی مربوط به استان فارس با ۱۱ فوتی و استان اصفهان با ۷ نفر فوتی بوده است.

­سخنگوی سازمان اورژانس با اشاره به اینکه در فروردین ماه امسال، ۵۴ نفر بر اثر غرق شدگی مصدوم شدند، گفت: آمار مصدومان غرق شدگی در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۹ درصد افزایش داشته است.

­یکتاپرست با بیان اینکه بیشترین آمار غرق‌شدگی در استان بوشهر با ۱۵ مصدوم و استان هرمزگان با ۸ مصدوم بوده است، افزود: در فروردین ماه امسال بیشترین آمار غرق‌شدگی به دلیل طغیان رودخانه‌ها و یا در اثر سیلاب بوده است.

دیگر خبرها

  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • فشارخون و دیابت، بیماری شایع متقاضیان حج تمتع
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی خورانده و تزریق شد