Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی سال پیش پرسپولیس موفق شد المحرق را شکست دهد

پرسپولیس در روز 26 مهر ماه 1370 با پیروزی برابر المحرق بحرین قهرمان مسابقات فوتبال جام در جام آسیا شد.

به گزارش طرفداری، مسابقه رفت در منامه با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود. در این سال به علت بروز جنگ در خلیج فارس تیم های زیادی از دور مسابقات جام باشگاه های آسیا و جام در جام آسیا کنار کشیده تا پرسپولیس و استقلال به راحتی قهرمان آسیا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در مسیر قهرمان خود ابتدا پنجاب پاکستان را شکست داد، سپس به علت غیبت رئال دووی کره جنوبی به دور نیمه نهایی پا گذاشت و در ادامه مسابقات برابر تیم فوتبال الهلال عربستان پیروز شد و سپس در فینال و در مرحله رفت ابتدا با المحرق در منامه مساوی کرد و در روز 26 مهر ماه مسابقه برگشت برگزار شد.

پرسپولیس در روز فینال با ترکیبی به میدان رفت که از بهترین ترکیب های تاریخ این تیم بود، سعید عزیزیان، محمد پنجعلی، مرتضی فنونی زاده، مجتبی محرمی، محمد حسن انصاری فرد، حسین عبدی، حمید درخشان، محسن عاشوری، مرتضی کرمانی، ناصر محمدخانی و فرشاد پیوس برای پرسپولیس در این روز بازی کردند.

پرسپولیس در دقیقه 70 با ضربه محمدحسن انصاری فرد، به گل برتری خود رسید، در ادامه بازی تلاش 2 تیم به نتیجه نرسید، تماشاگران از دقیقه 88 به بعد کاغذهای موجود و پر تعداد آن روز که اجازه ورود به ورزشگاه داشت را لوله کردند و با آتش زدن آن تصویری به غایت زیبا از نورهای روشن اما زشت از لحاظ اخلاق تماشاگر فوتبال به پا کردند.

پرسپولیس برای اولین و آخرین بار قهرمان یک جام باشگاهی در آسیا شد.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اسراییلی ها در شرکت طرف قرارداد فدراسیون فوتبال نقش دارند؟ + اسناد واکنش مائورو ایکاردی به حواشی اخیر؛ انتشار تصاویری از خود با وندا نارا در میلان اسکوچیچ: بازیکنان ایرانی از نظر تاکتیکی ضعیف هستند اما قدرت بدنی بالایی دارند مورینیو و پیامی دیگر برای هواداران یوونتوس: من سه گانه دارم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم ملی پاراتکواندو بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آمده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندو قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...