Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@02:19:33 GMT

مهلت واکسیناسیون اصناف اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۷۷۹۰

مهلت واکسیناسیون اصناف اعلام شد

اتاق اصناف ایران اعلام کرد که کلیه صنوف و تمامی افراد شاغل در اصناف موظف هستند تا پایان مهر ماه حداقل یک دوز از واکسن کرونا و در زمان مقرر نیز دوز دوم را دریافت کنند.

به گزارش مشرق، بر  اساس این اطلاعیه، صدور و تمدید پروانه کسب، کارت مباشر و همچنین کارت بهداشت برای تمامی شاغلان در واحدهای صنفی، منوط به انجام واکسیناسیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین ضروری است کلیه صنوف در انجام این امر مهم تا پایان مهر ماه تعجیل کنند.

شایان ذکر است فعالیت کلیه مشاغل و به ویژه مشاغلی که مشمول گروه های فعالیت ماده (١٣) قانون آشامیدنی و خوراکی می‌شوند، از ابتدای آبان ماه سال جاری، مشروط به دریافت حداقل یک دوز واکسن به شاغلین در این صنوف و کسب وکارها خواهد بود.

همچنین از اول آبان ماه سال جاری، صدور و تمدید تمامی مجوزهای مربوط به فعالیت کسب وکارها، اعم ازکسب وکارهای خصوصی و عمومی و خدمات دهندگان، نظیر رانندگان انواع ناوگان حمل ونقل بار و مسافر (اعم از درون شهری وبرون شهری)، منوط به واکسیناسیون حداقل دوز اول و ادامه فعالیت ایشان مشروط به واکسیناسیون دوز دوم جامعه هدف مورد نظر، حداکثر تا پایان بهمن ماه ١۴٠٠ است.

اطلاعیه فوق به استناد ابلاغیه شماره ۱۱۴۸۳۳ تاریخ ۲۵ مهرماه ۱۴۰۰ قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا واصله طی روز جاری است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان واکسن کرونا اتاق اصناف ایران سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف ۱۵ درصدی محصولات صنایع دستی اردبیل تا پایان ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرنگار مهر، توحید دلاور قوام بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از بازارچه دائمی صنایع دستی اردبیل اظهار کرد: باهدف معرفی و عرضه مستقیم تولیدات متنوع صنایع دستی برای گردشگران نوروزی، در تمامی شهرستان‌های استان بازارچه‌های موقت صنایع دستی برپا شد که مورد استقبال مسافران واقع شد.

وی افزود: تمامی تولیدات صنایع دستی در سراسر استان از تخفیف ۱۵ درصد برخوردار هستند و این تخفیف‌ها از امروز شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل به دلیل برخورداری از مواهب متعدد گردشگری همواره یکی از مقاصد اصلی سفر در کشور است.

دلاور قوام ادامه داد: برپایی بازارچه‌ها و ارائه مشوق‌ها برای تولیدات صنایع دستی می‌تواند در عرضه این محصولات و همچنین معرفی فرهنگ اصیل منطقه مؤثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: این استان با ۶۰ رشته فعال یکی از استان‌های پیشرو در حوزه صنایع در کشور است.

کد خبر 6063734

دیگر خبرها

  • تولید تخم مرغ تا پایان سال حداقل ۱۰۰ هزارتن افزایش می یابد
  • فعالیت صنف رستوران ها و اغذیه ها تنها به صورت بیرون بر در ماه رمضان
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • تغییرات بزرگ اینتر از راه می‌رسد
  • تخفیف ۱۵درصدی محصولات صنایع دستی تا پایان ماه مبارک رمضان
  • تخفیف ۱۵ درصدی محصولات صنایع دستی اردبیل تا پایان ماه مبارک رمضان
  • فعالیت اصناف مختلف زیر ذره بین بازرسان کرمان