Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد تقی‌زاده شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در چند سال گذشته تمام تلاش خود را در راستای توسعه این ورزش در سطح استان اردبیل به کار بستیم و چنانچه در سال گذشته ورزشکاران بدمینتون باز استان اردبیل در رده سنی ۱۱ سال با حضور در مسابقات کشوری موفق به کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر نیز تمام تلاش خود را بر این موضوع قرار داده‌ایم که یک تیم از استان اردبیل در لیگ دسته یک و یا ۲ کشوری حضور یابد و اما علاوه بر آن در حوزه بانوان در سال جاری یک تیم در مسابقات کشوری از استان اردبیل حضور خواهد یافت.

رئیس هیات بدمینتون استان اردبیل تشریح کرد: از حدود ۲ سال گذشته که مسؤولیت مدیریت هیات بدمینتون استان اردبیل را در اختیار گرفته‌ایم، تمام تلاش خود را در راستای پیشرفت این ورزش در استان به کار بسته‌ایم.

وی افزود: در این راستا سعی بر تشکیل کمیته‌های فعال و تجهیز هیات‌های شهرستان کردیم و خوشبختانه در حال حاضر تمامی شهرستان‌های استان، به جز شهرستان‌های جدیدالتاسیس دارای هیات ورزشی بدمینتون هستند و تجهیز و راه‌اندازی هیات ورزشی بدمینتون در شهرستان‌های جدید نیز در دستور کارمان قرار دارد.

تقی زاده تشریح کرد: در حال حاضر تمامی کمیته‌های این هیات ورزشی از قبیل کمیته‌های هماهنگی، اداری، فنی، همگانی، پیشکسوتان و ... فعال هستند.

رئیس هیات بدمینتون استان اردبیل گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا، هر هفته در یک محله مسابقات محلی اجرا می‌کردیم و پس از شیوع این بیماری که محدودیت‌هایی را برای برگزاری چنین مسابقات محله ای به وجود آورد سعی بر این داشتیم که بر مسابقات بدمینتون را در خانه‌ها و باشگاه مجازی بدمینتون و ... اجرا کنیم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: بدمینتون اردبیل بانوان اردبیل ورزش در ایام کرونا استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در نخستین همایش بانوان تاثیرگذار در اقتصاد استان قزوین گفت: موضوعات و مسائل بانوان در بررسی کارشناسان نظام مسایل کشور دسته بندی و با راهکار‌های بومی مردم هر استان و دیدار‌هایی که با مسئولان آن استان صورت می‌گیرد، درحال بررسی است.

وی ادامه داد: تاکید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور که چند روز پیش مهمان قزوین بودند نیز دال بر همین موضوع بود که نظام مسائل استان‌ها باید به احصا حل مشکلات بانوان اقدام کنند.

علیخانی با بیان اینکه قوانین مربوط به حقوق بانوان از موضوعات بسیار مهم جامعه محسوب می‌شود، گفت: بسیاری از قوانین و لوایح در سطح مجلس و بسیاری دیگر از تصمیم گیری‌های کلان در شورای انقلاب فرهنگی باید با نقش بانوان در استان‌ها پررنگ‌تر شود.

این مسئول ادامه داد: اگر بتوانیم از طریق یک حلقه واسط به فضای تصمیم گیری در خصوص حقوق جامعه زنان متصل شویم می‌توانیم بهترین تصمیم‌ها و تاثیرگذارترین برنامه‌ها را برای بانوان تدوین کنیم.

علیخانی بیان کرد: بانوان فعال زیادی در سطح استان قزوین وجود دارد که امیدواریم با کمک ظرفیت‌های کشوری بتوانیم با همکاری یکدیگر در کار‌های استانی و کلان کشوری تاثیرگذار باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: در بخش بانوان قزوین آماده همکاری هستیم و خوشبختانه ارتباط خوبی بین شورا، شهرداری و استانداری برقرار است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی