Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در کنفرانس پیش از دیدار تیمش در هفته اول لیگ برتر مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان گفت: خودمان را برای دیدار اول مهیا می‌کنیم، نزدیک به ۴۰روز است دوره پیش‌فصل را سپری کرده‌ایم؛ قطعا برای ما و دیگر تیم‌ها تا مرز هماهنگی مدنظر فاصله زیادی وجود دارد اما سعی می‌کنیم رفته‌رفته به هارمونی لازم برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امیدوارم دیدار فردا بدون هرگونه حواشی یک رقابت فنی باشد و در نهایت موفقیت از آن تیمی باشد که لایق پیروزی است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درخصوص دیدارهای فصل پیش تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: سال‌گذشته ۵بازی با سپاهان انجام دادیم، متاسفانه بازی برگشت فصل‌پیش روز بدی را سپری کردیم، اما در جام‌حذفی در همین ورزشگاه باوجود اشتباه داور در اخراج بازیکن ما، خیلی بدموقع گل دریافت کردیم، در برابر سپاهان بازی خوب و بد داشته‌ایم.

ربیعی ادامه داد: تلاش می‌کنیم در دیدار فردا مرتکب اشتباهاتی نشویم و بازی به‌مراتب بهتری از آخرین دیدارمان مقابل سپاهان به‌نمایش خواهیم گذاشت.

او با اشاره به اینکه مس برای نتیجه کامل پا به زمین می‌گذارد خاطرنشان کرد: حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و مسیر خودمان را می‌رویم، اما تفاوت فنی بین تیم ما و سپاهان در حفظ شاکله اصلی تیم فصل پیش است، ضمن‌اینکه بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند. تیم ما هم ۵۰ درصد از فصل پیش خود را نگه‌داشته است، بنابراین از لحاظ فنی زمان بیشتری برای تکامل و هماهنگی نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: با این وجود ذهنیت خوبی در بازی خواهیم داشت، با تمام وجود بازی می‌کنیم و کاری به بازی‌های گذشته نداریم، به سال جدید و آینده‌ای جدیدتر فکر می‌کنیم.

ربیعی در پایان با اشاره به غایبین مس رفسنجان در دیدار فردا گفت: عقیل کعبی و مجید نصیری را به‌دلیل ابتلا به کرونا و شاهی توکلی، فراز امامعلی و ظاهر سلیمان را هم به‌دلیل مصدومیت همراه نخواهیم داشت، ۶ بازیکن‌مان در این بازی حضور نخواهند داشت اما بقیه اعضای تیم آماده بازی هفته‌اول برابر سپاهان هستند.

 

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرمربی مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان مس رفسنجان دیدار فردا فصل پیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی باارزش‌تر از سپاهان و تراکتور

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی طارمی به عنوان گران‌ترین فوتبالیست ایران با قیمت ۱۰ میلیون یورو تقریبا با ارزش تیم‌های بزرگ کشورمان مثل سپاهان و تراکتور با برابری می‌کند.

طارمی هفته جاری بعد از بیش از ۴ ماه موفق به گلزنی مجدد برای پورتو در لیگ پرتغال شد. ستاره ایرانی بعد از اتفاقات زمستان گذشته و توافق با اینتر به لیست سیاه پورتو وارد شد. طارمی در ۲ ماه گذشته در بسیاری از بازی‌ها از لیست خط خورد یا نیمکت نشین بود. در بازی شنبه گذشته هم به عنوان یار ذخیره نیمه دوم وارد زمین شد و گل تساوی ۲ بر ۲ را در دقیقه ۸۲ مقابل فامالیسائو به ثمر رساند تا اژد‌ها از باخت فرار کند.

سایت AFC گزارش می‌دهد که طارمی بعد از مدت‌ها دوری دوباره برای پورتو به میدان رفت و «در یک زمان کوتاه دوباره توانایی هایش را نشان داد» تا تیم پرتغالی از شکست فرار کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)
  • خلاصه بازی فولاد و مس‌رفسنجان + فیلم
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • امیدیان: سپاهان در مسیر درستی حرکت می‌کند
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • طارمی باارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • پاسخ مورایس به مهم‌ترین سوال سپاهان
  • رقابت‌های نزدیک همسایه‌های جدول رده‌بندی
  • رقابت‌های نزدیک در جدول