Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:49:06 GMT

ناگلزمان: من را جان تری صدا می‌کردند!

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۷۸۸۸

ناگلزمان: من را جان تری صدا می‌کردند!

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ علاقه زیادی به جان تری، اسطوره انگلیسی باشگاه چلسی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان به عنوان یک بازیکن حرفه ای روزهای چندان موفقی نداشت و در در سن 20 سالگی و به دلیل مصدومیت شدید، کفش های خود را آویزان کرده و در ادامه تبدیل به سرمربی بزرگی شد. اما حالا او در مصاحبه ای جالب با نشریه تایمز الگوی خود را معرفی کرده و مدعی شد دوستانش او را در دورن جوانی جان تری صدا می کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یولیان ناگلزمان در پاسخ به این سوال که چه بازیکنانی به او در پرورش خلاقیت مربیگری کمک کرده اند، گفت: "جان تری، به نظر من عملکرد او دیوانه کننده بود. وقتی من یک بازیکن جوان بودم با دوست صمیمی ام کریستین تراش بازی می کردم. من او را به خاطر بازی پست شماره شش پاتریک (پاتریک ویرا) صدا می کردم و او نیز من را به خاطر جان تری، جانی می نامید.

 

 

در آن دوران جان تری یکی از بهترین مدافعان مرکزی دنیل بود و من فکر می کنم او در یک فصل بود حتی در یک دوئل هم شکست نخورد. تری هنگام سرزنی بازیکنی شجاع بود. من نیز در بازی با پا خوب و در سرزنی بهتر بودم. شباهت هایی بین ما وجود داشت و جان تری برای من یک الگو بود."

 

یولیان ناگلزمان همچنین فاش کرد در دوران حضور در لایپزیش با جان تری ملاقات داشته و سعی کرده این موضوع را به او توضیح بدهد. سرمربی جوان بایرن مونیخ گفت: "من حدود سه دقیقه با او صحبت کرده و به جان تری توضیح دادم که من را در گذشته با نام او صدا می کردند."

جان تری بایرن مونیخ چلسی یولیان ناگلزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جان تری بایرن مونیخ چلسی یولیان ناگلزمان یولیان ناگلزمان جان تری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبیه؛ تاریخ ساز لیگ قهرمانان اروپا در لیست بایرن نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ موندو دپورتیوو مدعی شد زین الدین زیدان در یک قدمی هدایت بایرن مونیخ قرار گرفته و تنها جزییات نهایی این توافق باقی مانده است. این ادعا زمانی مطرح شد که یولیان ناگلزمان، گزینه اصلی باواریایی‌ها صبح امروز قراردادش را با تیم ملی آلمان تمدید کرد. با این حال، فلوریان پلتنبرگ از اسکای مانند هفته‌های گذشته شایعات همکاری بایرن مونیخ و زیدان را رد کرد. با وجود این که در آلیانتس آرنا همه از تصمیم ناگلزمان شوکه شده‌اند، در این لحظه نامی از زیدان در لیست جانشینان توماس توخل وجود ندارد. مدیران بایرن مونیخ نام‌های جدیدی را برای فصل آینده بررسی می‌کنند.

توبی آلتشفل از بیلد نیز ادعای رسانه اسپانیایی را رد کرده است. گفتنی است از روبرتو دزربی و اونای امری به عنوان گزینه‌هایی یاد می‌شود که مدیران بایرن مونیخ وضعیت آن‌ها را بررسی کرده‌اند. نام رالف رانگنیک نیز به عنوان یک راه‌حل موقت مطرح شده اما گزینه انتقال سرمربی فعلی اتریش به صورت جدی دنبال نمی‌شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897139

دیگر خبرها

  • تکذیبیه؛ تاریخ ساز لیگ قهرمانان اروپا در لیست بایرن نیست
  • رئیس بایرن: نیامدن ناگلزمان برای ما پایان دنیا نیست
  • کارل هاینتس رومنیگه دلیل اصلی رد شدن پیشنهاد بایرن مونیخ توسط یولیان ناگلزمان
  • توماس توخل: احتمال ماندن در بایرن مونیخ؟ چیزی تغییر نکرده است
  • رودست به بایرن: ناگلزمان تا 2026 در آلمان
  • رسمی: ناگلزمان با تیم ملی آلمان تمدید کرد
  • آب پاکی روی دستان بایرن مونیخ؛ یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان می‌ماند
  • ایجنت ناگلزمان: بله، با بایرن در حال مذاکره‌ایم
  • لئون گورتسکا و سرژ گنابری اولین قربانیان بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ
  • اولیور کان: بی‌اطلاعی اولی هونس از اخراج ناگلزمان؟ من هیچ‌گاه چنین کاری نمی‌کنم