Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، دکتر محمدحسن مجلسی نایب رئیس آکادمی جودو سیزم به نمایندگی از امیر سرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی پور رئیس کمیته جودو سیزم و رئیس هیأت جودو نیروهای مسلح با دکتر کیکاوس سعیدی دیدار و ضمن اهدای یادبودی از همکاری و کمک های صمیمانه کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک در جهت آماده سازی هر چه بهتر تیم جودو منتخب نیروهای مسلح تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است تیم جودو منتخب نیروهای مسلح تا کنون شش مرحله اردوی آماده سازی خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات جودو قهرمانی نظامیان جهان (فرانسه_ ۲۰۲۱) در آکادمی ملی المپیک برگزار کرده اند.

گفتنی است با تلاش و پیگیری های مجدانه دکتر نجفی پور (رئیس کمیته جهانی جودو سیزم) مسابقات جودو قهرمانی نظامیان جهان، برای نخستین بار در تقویم ورزشی فدراسیون بین المللی جودو (IJF) گنجانده شده است و تیم ایران با هفت جودوکار به این رقابتهای معتبر و سطح بالا که ابتدای آبان ماه برگزار خواهد شد اعزام می شود.

۲۵۸ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جودو کمیته ملی المپیک جودو کمیته ملی المپیک آکادمی ملی المپیک نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی

نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

بر اساس بیانیه نیروهای مسلح یمن نیروی دریایی ارتش یمن با تعدادی موشک مناسب، ناو آمریکایی (MAERSK YORKTOWN) را در خلیج عدن هدف قرار داد.

طبق این بیانیه در عملیات دیگر در اقیانوس هند ناو اسرائیلی (MSC VERACRUZ) با پهپاد هدف قرار گرفته است.

کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو بردانصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خوردهنیه:یمن اقتصاد اسرائیل را متلاشی کرد/حمایت قدرتمندانه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • رئیس ستادکل نیروهای مسلح: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقاً بررسی می‌کنیم