Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز بیست‎ وششم مهر ماه مشاهده می‌کنید. خبرگزاری میزان - در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز بیست‌وششم مهر ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:بازداشت ۷۸۶ سارق در یک طرح مشترک فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۷۸۶ سارق و انهدام ۱۰۷ باند سرقت از منزل در پایتخت طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید:دستگیری عامل فروش سلاح جنگی غیر مجاز در تهران رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یکی از فروشندگان فضای مجازی سلاح و فشنگ جنگی و شکاری غیرمجاز در تهران خبر داد.   بیشتر بخوانید:بازداشت خفت گیر محله عبدل آباد رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری خفت گیر پارک شهید کاظمی در محله عبدل آباد خبر داد.   بیشتر بخوانید:تخلیه نخاله‌ها در بزرگراه شهید یاسینی نخاله‌های ریخته شده در مسیر رمپ شمال به شمال بزرگراه یاسینی توسط خود راننده کامیون و همراهانش جمع آوری شد.   بیشتر بخوانید: آغاز عملیات تعویض گاردریل‌های رفیوژ وسط بزرگراه مدرس مصطفی زینی وند از شروع عملیات تعویض گاردریل‌های رفیوژ میانی بزرگراه مدرس با نیوجرسی خبر داد.   بیشتر بخوانید:کشف موتورسیکلت سرقتی در طرح موتوریار علی همه خانی از کشف موتورسیکلت سرقتی در زمان اجرای طرح موتوریار در محدوده میدان آزادی خبر داد.   انتهای پیام/ برچسب ها: بسته حوادث پلیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته حوادث پلیس بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین تصادفات فوتی عابران تهرانی در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ رابعه جوانبخت در خصوص آمار متوفیان تصادفات فوتی عابرین در شهر تهران توضیح داد و گفت: این سوال مطرح می‌شود که شدیدترین تصادفات عابران پیاده در کدام معابر روی می‌دهد؟ آیا در خیابان‌ها اتفاق می‌افتد و یا در عرض بزرگراه‌ها و یا در میادین و یا در معابر فرعی و کوچه‌ها؟

وی بیان داشت: آن چیزی که داده و آمارها نشان می‌دهد و با بررسی‌هایی که صورت گرفته، بزرگراه‌ها هستند که بیشترین تصادفات عابران پیاده در آنها روی می‌دهد. چرا که آمار تصادفات فوتی شهر تهران در سال ۱۴۰۲ عدد فراوانی ۴۱ درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: ۴۱ درصد از متوفیان شهر تهران در سال ۱۴۰۲ فقط عابران پیاده را تشکیل می‌دهند که نشان دهنده بی احتیاط بودن این عابران پیاده در عبور از معابر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: موفقیت ایران در حمله موشکی بسیار بزرگ بود
  • عابران پیاده ۴۱ درصد فوتی‌های تصادفات در تهران
  • عابران پیاده ۴۱ درصد فوتیان تصادفات در تهران
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت
  • شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود
  • بیشترین تصادفات فوتی عابران تهرانی در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد
  • بیشترین تصادفات فوتی عابران در تهران در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد
  • ترافیک پر حجم اما روان و بدون مشکل
  • آخرین جزئیات از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • بارندگی‌های اخیر، خشکسالی خراسان جنوبی را جبران نمی‌کند