Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار با تیم سپاهان اصفهان در خصوص این بازی اظهار کرد: هفته وحدت را تبریک می‌گویم و امیدوارم فصل جدید لیگ برتر فوتبال برای همه تیم‌ها به خوبی شروع شود. فردا اولین بازیمان در فصل جدید است و من برای تیم سپاهان اصفهان و دوست عزیزم محرم نوید کیا سرمربی این تیم احترام بسیار زیادی قائل هستم و سعی می کنیم برای بازی فردا با توجه به شرایط سختی که طی ۲ هفته اخیر داشته ایم، خودمان را برای این بازی مهیا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نزدیک ۳۰ روز است که دوره پیش فصل را سپری می‌کنیم و تیم ما و بسیاری از تیم‌های دیگر با شرایط آمادگی و آرمانی خودمان فاصله داریم، اما سعی می‌کنیم به آمادگی مد نظرمان برسیم، امیدوارم بازی فردا  مثل گذشته به دور از هرگونه حاشیه‌ای باشد و مانند فصل گذشته رقابت ۲ تیم فنی باشد و در نهایت تیمی به موفقیت برسد که شایسته آن است.

حریف دست و پا بسته‌ای مقابل سپاهان نخواهیم بود

او در خصوص شکست سنگین فصل گذشته مس رفسنجان در مقابل سپاهان و اینکه چه برنامه‌های برای این بازی دارد، گفت: ما پارسال ۳ بازی رسمی و ۲ بازی دوستانه با سپاهان داشتیم. بازی دور برگشتمان مقابل سپاهان در لیگ برتر روز خوب ما نبود و منجر به شکست ما شد و من در پایان بازی اعلام کردم که این بازی روز خوب ما نبود و همچنین اشتباهاتی نیز در این بازی داشتیم، اما بازی خوبی هم در جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان مقابل سپاهان انجام دادیم که در دقیقه ۱۲۰ گل دریافت کردیم و نزدیک ۱۲ دقیقه هم ده نفره بازی کردیم و تمام کارشناسان داوری نیز اعلام کردند که داور به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد و ما مثل گذشته نیز در مقابل اشتباهات داوری سکوت خواهیم کرد. در برابر سپاهان هم بازی خوب داشتیم هم بد و در بازی فردا سعی می‌کنیم ما مولد اشتباهات نباشیم و بازی خوبی را ارائه بدهیم و قطعا ما حریف دست و پا بسته‌ای در بازی فردا نخواهیم بود.

سپاهان تیمی بسیار کامل تر از فصل گذشته است

او ادامه داد: سپاهان ۹۰ درصد تیم سال گذشته را حفظ کرده و مغانلو و ریگی را نیز جذب کرده است. تیم ما نیز نزدیک به ۵۵ درصد تیم سال گذشته را حفظ کرده، اگر از لحاظ فنی نگاه کنیم ما زمان بیشتری برای تکامل و هماهنگی نیاز داریم، اما سعی می‌کنیم با وجود اینکه چندین بازیکن خود را در بازی فردا بازی در اختیار نداریم خودمان را از لحاظ فنی آماده این بازی می‌کنیم و کاری نیز به بازی‌های فصل گذشته نیز نداریم. به فصل جدید لیگ برتر فکر می‌کنیم و به نظرم تیم سپاهان امسال بسیار کامل‌تر از سال گذشته است و ما به این موضوع قائل هستیم.

۶ بازیکن را در دیدار مقابل سپاهان در اختیار نداریم

او در پایان گفت: خواسته یا ناخواسته عقیل کعبی و مجید نصیری را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار نداریم، شاهین توکلی و فراز امامعلی ۲ روز است که به تمرینات اضافه شدند و ظاهر سلیمان نیز در بازی عمان و استرالیا مصدوم شده بود و او در حال طی روند درمانی خود است. ما ۶ بازیکن را برای فردا در اختیار نداریم، اما بقیه بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردار هستند و آرزو می‌کنم که ملت عزیزم هرچه زودتر از شر ویروس منحوس کرونا رهایی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید

VAR در ایران؛ خیلی دور، خیلی نزدیک/ فعلا در این اتاق خبری نیست!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال مس رفسنجان محمد ربیعی لیگ برتر فوتبال اختیار نداریم مقابل سپاهان سعی می کنیم بازی فردا فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۲ ساله گابریل باربوسا در پرونده مبارزه با دوپینگ

فلامینگو از حکم صادره در خصوص گابیگل «غافلگیر» شده و گفته است که در این خصوص، درخواست تجدید نظر خواهد کرد. 

گابریل باربوسا، مهاجم ۲۷ ساله فلامینگو، از سوی دادگاهی ورزشی در برزیل به جرم تلاش برای نقض قوانین مرتبط با دوپینگ، دو سال از انجام هرگونه فعالیت حرفه‌ای محروم شد. 

طرفداری | به گزارش خبرگزاری رویترز، گابیگل قبل از بازی فلامینگو در لیگ ریو دو ژانیرو، چندین ساعت دیرتر نسبت به هم تیمی‌هایش در تست دوپینگ شرکت کرد. او پس از اطلاع از محرومیتش، با انتشار بیانیه‌ای به تکذیب اتهامات مطرح شده علیه خودش پرداخت.

محرومیت باربوسا از تاریخ نقض قانون، یعنی ۸ آوریل ۲۰۲۳ باید محاسبه گردد. این بازیکن که عضو تیم ملی برزیل در المپیک ۲۰۱۶ ریو بود و توانست همراه هم تیمی‌هایش مدال طلا را کسب کند، می‌توان از طریق دادگاه حکمیت ورزش (CAS) درخواست فرجام خواهی‌ کند.

باربوسا که اولین بازی ملی خود برای برزیل را در می ۲۰۱۶ و در دیداری دوستانه مقابل پاناما انجام داد، طی ۱۸ بازی برای کشورش، ۵ گل ملی نیز به ثمر رسانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • تهدید سپاهان: اتفاقات یادگار تکرار شود بازی نمی‌کنیم
  • ذوب‌آهن به تهران می‌آید
  • بازی درون تیمی جذاب شاگردان شجاعی با ۶ گل
  • اهدای خون ۵۰۰ قمی طی ۷ روز گذشته
  • اقبالی: سقف آروزهای فوتبالی ما کوتاه شده است/ ترکمنستانی ها چندین بار خطوط ما را شکستند
  • ثبت نزدیک به ۱۷ میلیون تردد از آغاز سفرهای نوروزی در جاده‌ های اصفهان
  • بازگشت صادقی با گل اروپایی و شادی رونالدویی
  • محرومیت ۲ ساله گابریل باربوسا در پرونده مبارزه با دوپینگ
  • مانچینی: چمن مصنوعی کار را سخت می‌کند