Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:22:11 GMT

تیم نساجی با حفظ شاکله اصلی لیگ جدید را شروع می کند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۸۰۴۱

تیم نساجی با حفظ شاکله اصلی لیگ جدید را شروع می کند

به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی شامگاه دوشنبه در نخستین نشست خبری خود پیش از بازی برابر میهمانش فجر سپاسی شیراز افزود: ۸۰ درصد تیم نسبت به فصل گذشته حفظ شده و امیدوارم که بتوانیم بدون کمترین مشکلی با این نفرات لیگ را ادامه بدهیم.

وی در خصوص بازی تیمش برابر تیم فجر گفت، آماده هستیم تا یک بازی باکیفیت را برابر تیم فجر انجام دهیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهامی افزود: البته تیم فجر با بازی‌های پیش فصلی که انجام داده قطعاً تیم گردن کلفتی هست، اما ما هیچ شناخت دیگری از این تیم نداریم و این مسئله کار ما را سخت کرده است.

وی اضافه کرد، با این حال تمام هدف مان این است که بازیکنان نساجی در بازی فردا، عملکرد قابل قبولی از خودشان نشان دهند تا به نتیجه لازم برسیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران ادامه داد، بازی نساجی با فجر سپاسی، قطعاً برای هر دو تیم سخت خواهد بود، چرا که تیم‌ها عوض شده‌اند و برای یکدیگر تا حدود زیادی ناشناخته هستند.

الهامی گفت، فجر سپاسی فصل گذشته در لیگ برتر حضور نداشت، اما کادر فنی این تیم به خوبی تیمش را برای هر بازی آماده می‌کند و تیمی که با فوتبال خوب روی زمین خواهند داشت و این کار ما را سخت می‌کند.

دوست داریم هرچه زودتر در وطنی بازی کنیم

سرمربی تیم نساجی مازندران، با بیان این نکته که بسیار علاقمند و امیدوار هستیم که هرچه زودتر بازسازی و ایجاد چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی به پایان برسد و بازی‌های این تیم در ورزشگاه خانگی برگزار شود، گفت: نمی‌خواهم در مورد زمین ساری صحبت کنم چون در حیطه وظیفه من نیست. در مورد وطنی هم اگر صحبت کنم چیزی جز غم و اندوه نخواهد ماند.

الهامی افزود: واقعاً زیبنده مازندران با پتانسیل بالا فوتبالی نیست که نساجی با این هویت و شخصیت خانه به دوش باشد.

وی ادامه داد، تیم نساجی متعلق به مازندران و حتی نماینده شمال کشور است و خانه این تیم ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر است.

الهامی گفت، شرایط هیجان آور وترسی که ورزشگاه وطنی برای تیم‌های میهمان دارد شاید ورزشگاه آزادی نداشته باشد. وی یادآورشد، تمام ناراحتی من این است که نمی‌توانیم در ورزشگاه خودمان بازی کنیم و انشالله هر چه زودتر شرایط به گونه‌ای باشد که در ورزشگاه خودمان بازی کنیم و جوابگوی هواداران باشیم.

تیم نساجی مازندران در شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ عصر سه شنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم تازه لیگ برتر فجر سپاسی شیراز خواهد بود.

کد خبر 5330925

منبع: مهر

کلیدواژه: ساکت الهامی نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه هفته وحدت گرگان شیراز کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی شیوع کرونا عکس استانها ایلام فجر سپاسی تیم نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه باشگاه نساجی درباره اتفاقات بازی خیبر - دریا بابل

باشگاه نساجی بیانیه ای منتشر کرد.

طرفداری | خیبر خرم آباد در هفته بیست و هشتم لیگ یک میزبان دریا بابل بود.

خیبر خرم آباد در هفته بیست و هشتم لیگ یک برد دراماتیکی مقابل دریا بابل کسب کرد. حیبر با برد پرگل 4-3 دریا بابل را در خانه مغلوب کرد اما این بازی حاشیه هایی هم داشت.

برخی از هواداران حاضر در ورزشگاه خانگی خیبر خرم آباد با لباس نساجی حضور داشتند که این موضوع با واکنش رسمی باشگاه نساجی رو به رو شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • بیانیه باشگاه نساجی درباره اتفاقات بازی خیبر - دریا بابل
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • (ویدئو) خوشحالی پس از گل و بی‌امان هوادار نابینای نساجی مازندران
  • مهره شانس ساکت از برزیل خریداری شد (عکس)
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!