Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@19:41:03 GMT

انصارالله یمن: زوال اسرائیل قریب الوقوع است

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۸۰۵۶

انصارالله یمن: زوال اسرائیل قریب الوقوع است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز، سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سالروز میلاد پیامبر (ص) با اشاره به آیات قرآن کریم گفت که زوال رژیم اسرائیل از نظر مسلمانان نزدیک است.

به گزارش شبکه المسیره یمن، وی که امروز دوشنبه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) سخنرانی می کرد، گفت که مردم یمن از زندگی پیامبر الهام گرفته و صادقانه به ایشان اقتدا می کنند و اقتدای صادقانه به رسول الله یکی از اصول و تعهدات ما در تمام امور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که «وعده الهی در سوره اسراء (نابودی بنی اسرائیل) در عصر ما درباره فساد و ظلم اسرائیلی ها محقق خواهد شد. این وعده الهی درباره نهایت تکبر و استکبار آن ها محقق خواهد شد. "آن ها آن را دور می بینند ولی ما آن را نزدیک می بینیم"».

رهبرانصارالله یمن درباره توافق عادی سازی روابط امارات، بحرین، مغرب و سودان با رژیم اسرائیل تحت عنوان توافق آبراهام (ابراهیم ع) گفت که این که کافران و منافقان از عنوان ابراهیم برای ائتلاف و توافق شیطانی و عادی سازی روابط با یکدیگر استفاده کرده اند توهین بزرگ به پیامبر خداوند حضرت ابراهیم علیه السلام است.

وی گفت که نیروهای طاوغوت و جاهلیت مشکلاتی را برای بشر از طریق منحرف کردن آن ها  از مسیر رسالت الهی به بار آورده اند.

سید عبدالملک الحوثی که برای میلیون ها نفر از طریق ویدیو کنفرانس سخنرانی می کرد، گفت که مردم یمن بر مواضع اصلی و دینی خود در ارتباط با مسائل امت اسلامی از جمله حمایت از مردم فلسطین تأکید دارند.

کشور یمن , سید عبدالملک بدرالدین الحوثی , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , کشور یمن , سید عبدالملک بدرالدین الحوثی , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

وی گفت که ما بر آنچه که قبلا اعلام کردیم، تأکید داریم و آن اینکه ما بخشی از معادله تاریخی هستیم که سید حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان گفته است. ایشان گفتند که تهدید قدس یعنی جنگ منطقه ای.

رهبر انصارالله یمن در پایان گفت که تلاش برای تحقق آزادی و استقلال جهاد مقدس در راه خداست و هرگز به چانه زنی بر سر این دو تن نخواهیم داد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1115421 برچسب‌ها یمن

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: یمن سید عبدالملک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد


به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رئیس هئیت مذاکره کننده این کشور گفت که «200 روز از جنایت مستمر رژیم اسرائیل در حق اهالی نوار غزه می‌گذرد؛ جنایتی که با حمایت بی‌حدوحصر و بدون محدودیت از سوی آمریکا، دامن همه چیز را در غزه گرفته است.

عبدالسلام ادامه داد: «این توحش آمریکایی که صهیونیست‌ها علیه نوار غزه مرتکب می‌شوند، سرنوشتی جز شکست نخواهد داشت و نمی‌تواند ادامه داشته باشد.»

سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله چند روز قبل در سخنانی اظهار داشت که طی دو هفته گذشته، 14 عملیات در دریای سرخ و باب المندب علیه دشمن انجام دادیم. در این هفته‌ها، چندین ناوگان دریایی از دریای سرخ عقب نشینی کردند و این نکته مفیدی است، تمام طرف‌هایی که عقب نشینی کردند، از کارایی و تاثیرگذار بودن عملیات یمنی‌ها سخن می‌گویند.

وی تاکید کرد که به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و همه کسانی که از رژیم اسرائیل حمایت می‌کنند، می‌گوییم که هیچ کس قادر به توقف عملیات‌های ما که در پشتیبانی و حمایت از غزه انجام می‌شود، نخواهد بود. تنها راهی که به نفع همگان است، توقف تجاوز به نوار غزه و پایان محاصره آن و ورود غذا و دارو به این منطقه است.

تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی پس از شکست بزرگ در عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر 2023، وارد دویستمین روز خود شده است.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه که جدیدترین مورد آن کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر واقع در خان یونس است اعلام کرد که برای هفتمین ماه متوالی جنایات نسل‌کشی دشمن صهیونیستی در نوار غزه ادامه دارد و آخرین مورد آن جنایت وحشیانه‌ای است که در بیمارستان ناصر در خان یونس مرتکب .

دفتر سیاسی انصارالله افزود که این جنایات و قتل عام‌هایی که رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری انجام می‌دهد بیانگر حجم کینه توزی و وحشی گری صهیونیست‌هاست.

انصارالله در ادامه تصریح کرد که اگر حمایت‌های آمریکا و غرب و سکوت شرم آور کشورهای عربی و نیز ناتوانی جامعه بین المللی نبود این حجم از جنایت اشغالگران علیه ملت فلسطین را شاهد نبودیم.

در ادامه این بیانیه آمده است که ما خواستار اقدام فوری جهانی جهت توقف جنایات رژیم اشغالگر در نوار غزه هستیم و بر ادامه موضع ملت یمن در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت شجاع و قهرمان آن در غزه تاکید داریم.

دیگر خبرها

  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • کناره گیری قریب الوقوع فرمانده منطقه مرکزی ارتش اسرائیل
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • بازدارندگی صهیونیست‌ها همچون عمر آنها رو به زوال است
  • سفر قریب الوقوع اردوغان به عراق پس از ۱۳ سال