Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سال گذشته مس ما را خیلی  اذیت کرد، مخصوصا در بازی جام حذفی در اصفهان، در رفسنجان هم اذیت شدیم تا امتیاز بگیریم.

خبرگزاری میزان - محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی سپاهان اصفهان مقابل مس رفسنجان، اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*شروع لیگ است و اطلاعات زیادی از رقیبان نداریم، سعی کردیم بازیکنان از لحاظ بدنی و تاکتیکی آماده باشند، بازیکنان جدیدی اضافه شدند که سعی کردیم تا حد امکان از لحاظ تاکتیکی به تیم نزدیک‌تر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*باید سعی کنیم روز به روز هماهنگ‌تر شویم و تا جایی که امکان دارد بازی‌ها را خوب شروع کنیم با این وجود که می‌دانیم رقیب سرسختی داریم.

*سال گذشته مس ما را خیلی  اذیت کرد، مخصوصا در بازی جام حذفی در اصفهان، در رفسنجان هم اذیت شدیم تا امتیاز بگیریم و قطعا روز سختی داریم و باید مراقب باشیم، چون نفرات خوبی اضافه شده و تیم بهتری نسبت به سال گذشته شدند که این موضوع ما را اذیت خواهد کرد. امیدوارم بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند.

*از دست دادن قهرمانی در فصل قبل؟ این واقعیتی است که‌ نمی‌شود از آن فرار کرد، سال گذشته دو تیمی که‌ در لیگ برتر اوت شدند و به دسته پایین‌تر رفتند به هرکدام ۲ امتیاز حساس دادیم، همین ۲ امتیاز که به ماشین‌سازی و سایپا‌ دادیم می‌توانست ما‌ را قهرمان کند.

* این واقعیت‌ها در فوتبال وجود دارد، ممکن است روزی خیلی خوب باشیم ولی نتایج خوبی نگیریم یا روز خوبی نداشته باشیم و تیم ببرد؛ باید اما و اگرها را از تیم حذف کنیم و با فوتبال منطقی که بازی می‌کنیم امتیازات خوبی جمع کنیم.

*تا زمانی که‌ لیگ شروع نشود نمی‌شود خیلی در این مورد صحبت کرد، نیاز است تیم شرایط خودش را پیدا کند؛ حسن بزرگی که‌ داشتیم به جز بازیکنانی که‌ به اروپا رفتند بقیه در تیم ماندند؛ امیدوارم بتوانیم نتیجه‌ خوبی کسب کنیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم ولی تا زمانی که‌ وارد مسابقات نشویم و شرایط تیم را نسنجیم، نمی‌توان خیلی صحبت کرد.

*از هواداران می‌خواهم  مراقب باشند؛ محبت‌هایشان به ما انرژی می‌دهد ولی مراقبت کنند‌ که مخصوصا از هتل به استادیوم تیم به موقع برسد که مشکلی پیش نیاید.

بیشتر بخوانید: شریف‌نژاد: بودجه ما کفاف طرح‌های پژوهشی را نمی‌دهد/ کاشی: حدود ۸۴ درصد از درآمد ما از طرح‌های پژوهشی تأمین می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: محرم نویدکیا سپاهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان اصفهان محرم نویدکیا سپاهان سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک

شهردار رشت با بیان اینکه در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است گفت:همچنین مدیریت شهری در ممیزی املاک گام های موثری برداشته است

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، رحیم شوقی شهردار رشت عصر سه شنبه در نشست استاندار گیلان با مدیریت شهری اظهار کرد: شهرداری در نقاط مختلف شهر رشت چندین پروژه کوچک و بزرگ در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری رشت اجرای هوشمند سازی و الکترونیکی کردن خدمات را از سال گذشته با جدیت آغاز کرده است، افزود: بیش از ۵۰ درصد خدمات در مناطق شهر رشت به صورت الکترونیکی و از راه دور به رشتوندان ارایه می‌شود.

شهردار رشت با بیان اینکه در حوزه الکترونیکی شدن خدمات به رشتوندان اتفاقات خوبی به وقوع پیوسته است، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ممیزی املاک را که از سال گذشته آغاز کرده ایم امسال در منطقه ۴ به نتیجه خواهیم رساند و سایر مناطق نیز به مرور در دستور کار قرار می‌گیرد.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه از سال گذشته پاسخ نقل و انتقالات و پرداخت عوارض را نیز الکترونیکی کرده و صدور پروانه ساخت را نیز طی سال جاری در دستور کار قرار داده ایم، گفت: در کنار این کار‌ها قطعا ضعف‌ها و انتقاد‌هایی نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار دهیم.

شوقی با تاکید بر اینکه سال گذشته به مدت ۲ ماه کارخانه آسفالت تعطیل بوده که با پیگیری‌های استاندار و مصوبه شورای تامین بازگشایی شد، اضافه کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ان شاالله تا پایان بهار در راستای ترمیم و آسفالت معابر سطح شهر بتوانیم رضایت حداقلی شهروندان را جلب کنیم.

دیگر خبرها

  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • سخنگوی دولت: دهک های پایین را صاحب مسکن می کنیم
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...