Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید شیرانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فوتی‌های کرونا در استان ۲ درصد مجموع مبتلایان را شامل می‌شود این در حالیست که نرخ مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور بیش از ۲ درصد است که نشانگر از مدیریت مطلوب استان در مواجهه با ویروس کرونا بوده است.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز چهار بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که این افراد بیشتر شامل کسانی است که به هیچ یک از روش‌های درمانی پاسخ نمی‌دهند و یا دارای بیماری زمینه‌ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرانی با بیان اینکه شیوع کرونا در استان همچنان کاهشی است، تصریح کرد: در برخی روزها روند کاهشی شیوع کرونا کند می‌شود اما در مجموع همچنان در شیب نزولی کرونا قرار داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری از مراجعه ۷۵۳ بیمار مشکوک به علائم بالینی کرونا به مراکر بهداشتی و درمانی استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد آزمایش ۲۰۹ بیمار مثبت قطعی اعلام شد که ۵۲ نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند و ۱۵۷ بیمار نیز سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

شیرانی روند واکسیناسیون علیه کرونا در استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تا ۲ هفته آینده ۷۰ درصد جمعیت استان نسبت به ویروس کرونا به طور کامل ایمن می‌شوند اما با این وجود رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع کرونا تا ۲۶ مهر ۲۳۰ هزار و ۲۳۸ مورد تست تشخیص مولکولی تشخیص کرونا در استان انجام گرفته شده که از این تعداد ۸۱ هزار و ۴۵۲ مبتلای به بیماری کووید ۱۹ شناسایی شده است.

بر اساس جدیدترین رنگبندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان و کیار در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های سامان، بن، کوهرنگ، خانمیرزا و اردل در وضعیت زرد (خطر متوسط) شیوع کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت کرونا در استان شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۳ درصدی مجموع فوتی‌های حوادث رانندگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرهنگ موسی بزرگی در جلسه مشترک شورای راهبری وضعیت تصادفات و ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران امام هشتم (ع) استان سمنان با اشاره به اینکه ۶۳ درصد حوادث رانندگی استان به علت واژگونی و خروج ازجاده اتفاق افتاده است گفت: آمار تصادفات نوروزی استان از ۲۴ اسفند پارسال تاکنون در مجموع هشت درصد کاهش یافته است.

رییس پلیس راه استان سمنان افزود: برای مدیریت هرچه بهتر وضع ترافیکی راه‌ها در تعطیلات نوروز ، بیش از ۳۰۰ نقطه حادثه خیز محور‌های استان شناسایی و رسیدگی شده است
سرهنگ بزرگی با بیان اینکه بیشترین مدیریت و نظارت‌های ترافیکی پلیس راه استان در ساعات روز است گفت: از ۲۴ اسفند پارسال تاکنون ، زمان ۲۶ درصد تصادفات از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و نیز ۲۳ درصد تصادفات از ساعت ۱۲ تا ۱۶ و ساعات ۸ تا ۱۲ ظهر هم سومین جایگاه را از نظر زمان بیشترین تصادفات دارد.
استاندار سمنان هم با تاکید بر لزوم بکارگیری تمام عوامل تاثیر گذار در کاهش تصادفات جاده‌ای گفت: باید استقرار وسایل نقلیه دارای چراغ گردان به فرمانداران و ۴۳ دهیاری نیز دوباره ابلاغ و اجرایی شود .

سیدمحمدرضا هاشمی گفت : از امروز هر یک از ۴۳ مجتمع خدمات بین راهی نیز به استقرار یک وسیله نقلیه دارای چراغ گردان موظف هستند  
استاندار سمنان گفت: هیچ کمبود‌ی در تامین سوخت جایگاه‌ها نیست و جایگاه داران نیز موظفند در محل جایگاه حضور و نظارت داشته باشند
بهسازی و نظارت بر وضع بهداشتی مجتمع‌های بین راهی و بخصوص سرویس‌های بهداشتی بین راهی و بوستان ها‌ی درون و برون شهری ، نظارت بر عملکرد اصناف و نانوایی‌ها موضوعات دیگری بود که استاندار تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • انحراف خودروی سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • واژگونی خودرو سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • استفاده از ربات ۱۸۵ هزار یورویی هوش مصنوعی در پرورش لاله‌های سالم
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • 6 مصدوم در تصادف پیکان و پیکان بار
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • کاهش ۵۳ درصدی مجموع فوتی‌های حوادث رانندگی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید