Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از پایگاه شهید برشنورد به محل وقوع حادثه اعزام شدند و مصدومین را به بیمارستان منتقل کردند.

سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری دنا با پراید ۵ نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در ساعت ۷ بامداد، امروز ۲۶ مهر ماه سال جاری، گزارشی مبنی بر برخورد خودروی سواری دنا با پراید در محور صومعه سرا به ضیابر به مرکز کنترل عملیات و هماهنگی جمعیت هلال احمر گیلان واصل شد.

غلامی با اشاره به اعزام عوامل امدادی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از پایگاه شهید برشنورد به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: در این حادثه، ۵ نفر مصدوم شدند که یک نفر از مصدومین پس از اقدامات اولیه توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد.

غلامی با اشاره به رها سازی مصدومین این حادثه گفت: ۳ نفر از مصدومین این حادثه توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر رهاسازی شدند. مردم برای گزارش حوادث می توانند به صورت شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حوادث رانندگي مدیرعامل جمعیت هلال احمر عوامل امدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: با انجام ۷۵ عملیات امدادی از بیست‌‍وهفتم فروردین تا سی‌ام فروردین به ۵۲۹۳ نفر امدادرسانی شد، ۶۶۳ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۳۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی اظهار کرد: استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار سیل و آب‌گرفتگی شده‌اند و به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

وی افزود: با انجام ۷۵ عملیات امدادی از بیست‌وهفتم فروردین تا امروز، سی‌ام فروردین به ۵۲۹۳ نفر امدادرسانی شد، ۶۶۳ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۳۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه ۲۱۹ تیم عملیاتی شامل ۸۱۹ امدادگر در عملیات امداد در سیل و آب‌گرفتگی مناطق جنوبی کشور مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از ۵۸ واحد مسکونی انجام و سه اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر برای اسکان افراد متأثر از سیل برپا شد.

کد خبر 745752

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • حادثه رانندگی در محور مرگنلر _ چایپاره
  • حادثه رانندگی در محور ارومیه_سلماس
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره