Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسماعیلی به همراه استاندار قزوین از نمایشگاه دو سالانه ملی خوشنویسی در قزوین بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه شب نمایشگاه ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی در قزوین را افتتاح کرد.

این نمایشگاه از آثار خوشنویسان شرکت کننده در ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران در مجموعه تاریخی عالی قاپو قزوین برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و محمود شالویی سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد حسن اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.

در ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران در قزوین یک هزار و ۱۴۰ اثر دریافت شد و پس از بررسی آثار رسیده تعداد ۲۵۰ اثر در رشته های نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث و نسخ و نقاشی خط به مرحله حضوری نویسی و رقابت برای داوری رسید.

در بخش نمایشگاهی این رخداد ۲۰۰ اثر برگزیده به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه تا ۳۰ آبان ماه به صورت همزمان در مجموعه تاریخی عالی‌قاپو و نگارخانه بانو در سازمان فرهنگی ورزشی قزوین در معرض دید عموم قرار دارد.

   

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نمایشگاه خوشنویسی اداره ارشاد قزوین فرهنگ و ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت وزیر فرهنگ از کودکان و نوجوانان برای شرکت در «پویش ملی حافظ شو»


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین نوشته خود در شبکه‌های اجتماعی (توئیتر) نوشت: «تا جان جامعه با کلام‌الله مجید آمیخته نشود، قابلیت‌های وجود انسان‌ها عیان نمی‌گردد و با این باور در نمایشگاه قرآن که همزمان با سال نو است، پویش ملی حافظ‌شو را طراحی کردیم.

به عنوان وزیر فرهنگ، اولین دعوت عمومی از کودکان و نوجوانان ایران اسلامی را برای شرکت در این پویش اعلام می‌کنم».

حفظ ۱۴ سوره کوتاه آخر قرآن کریم برای کودکان و نوجوانان و سوره واقعه برای جوانان بالای ۱۴ سال پیشنهاد شده است.

ساکنان تهران به صورت حضوری و دیگر شهروندانی که به دلیل ماه مبارک رمضان امکان حضور ندارند، به صورت مجازی می‌توانند در پویش حافظ شو شرکت کنند.

اهدای روزانه ۱۱۴ جایزه به قید قرعه از اول تا چهاردهم فروردین به شرکت‌کنندگان در پویش ملی حافظ شو و برگزاری جشن‌های قرآنی در نمایشگاه امسال، گامی برای شناسایی استعداد‌های قرآنی کودکان و نوجوانان است که هر یک از آنها، سرمایه بزرگِ جامعه اسلامی ما به شمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • روابط فرهنگی با کشورهای همسایه در سال ۱۴۰۳ گسترش می‌یابد
  • سینما در پیشانی حوزه فرهنگ و هنر است/ شکست رکورد مخاطب سینما در سال ۱۴۰۲
  • شکست رکورد مخاطب سینما در سال ۱۴۰۲
  • لزوم ساخت تولیدات فرهنگی در سال جدید
  • نمایشگاه خوشنویسی بهار قرآن در مهدیشهر
  • ایمانی خوشخو نماینده وزیر ارشاد در شهر جهانی فناوری‌های نرم شد
  • ایمانی خوشخو نماینده وزیر ارشاد در برنامه‌ریزی شهر جهانی خلاق شد
  • دعوت وزیر ارشاد از کودکان و نوجوانان برای شرکت در «پویش ملی حافظ شو»
  • دعوت وزیر فرهنگ از کودکان و نوجوانان برای شرکت در «پویش ملی حافظ شو»
  • «خانواده» محور سی و یکمین نمایشگاه قرآن کریم است / رونمایی از پویش «حافظ‌شو»