Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب در گروه D میان تیم های رئال مادرید و شاختار دونتسک برگزار خواهد شد. رئال مادرید در حال حاضر از دو بازی سه امتیاز کسب کرده و شاختار یک امتیازی و قعرنشین است. اطلاعات بازی شاختاردونتسک – رئال مادرید تاریخ برگزاری: سه شنبه | ۲۷ مهر ۱۴۰۰ زمان برگزاری: ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران محل برگزاری: ورزشگاه المپیک کیف داور بازی: سردان یوانوویچ از صربستان پیش بازی

شاختار تحت هدایت روبرتو دزربی، مرحله گروهی را با شکست عجیب ۲-۰ مقابل شریف تیراسپول آغاز کرد اما در بازی دوم مقابل اینتر و در خانه به تساوی دست یافت تا کمی از فشارها کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم اوکراینی در حضور رئال مادرید و اینتر شانس چندانی برای صعود به دور حذفی ندارد اما عدم راهیابی به لیگ اروپا می تواند برای آنها بسیار ناامید کننده باشد و حالا دو بازی پیاپی سخت مقابل پر افتخار ترین تیم تاریخ رقابت ها خواهند داشت.

شاختار با اعتماد به نفس ناشی از کسب پیروزی ۶-۱ مقابل زوریا در لیگ اوکراین قدم به این مسابقه می گذارد، که آنها را به رده دوم لیگ داخلی رسانده است و تنها ۳ امتیاز با دیناموکیف صدرنشین فاصله دارند. آنها در سال ۲۰۱۱ تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم پیش رفتند اما طی ۲۱ بازی اخیر خود در این تورنمنت تنها ۴ پیروزی کسب کرده اند و در ۱۷ بازی خانگی اخیرشان در اروپا هم فقط ۵ برد دارند. شاختار فصل گذشته گربه سیاه تیم زیدان در مرحله گروهی بود و آنها را رفت و برگشت با نتایج ۲-۰ و ۳-۲ شکست دادند اما در نهایت باز هم از مرحله گروهی بالا نرفتند.

در مقابل اما رئال مادرید وضعیت خوبی ندارد؛ شکست ۲-۱ مقابل اسپانیول، قبل از وقفه بازی های ملی، آخرین بازی تیم کارلو آنچلوتی بود و بعد از آن یک بازی آنها در لالیگا به تعویق افتاده است. شکست هفته دوم مرحله گروهی مقابل شریف تیراسپول هم شوک بزرگ دیگری بود که به مادریدی ها در سانتیاگو برنابئو وارد شد تا عملاً تیم کارلتو با دو شکست متوالی قدم به این مسابقه بگذارد.

در آستانه ال کلاسیکو هفته آینده، سه بازی بدون برد برای رئال مادرید هیچ جایی برای لغزش باقی نگذاشته و هر لغزشی ممکن است برای آنها بسیار گران تمام شود. لوس بلانکوس طی ۵ فصل اخیر لیگ قهرمانان، سه بار به عنوان تیم دوم از مرحله گروهی صعود کرده اما هرگز نمی توان آنها را جزو مدعیان بزرگ رقابت ها قلمداد نکرد. شاختار در ادامه فصل لاسینا ترائوره را به علت مصدومیت شدید زانو در اختیار نخواهد داشت و جونیور مورائس هم دیگر غایب آنها خواهد بود. در رئال مادرید هم ادن هازارد، گرت بیل، دنی کارواخال، ایسکو، دنی سبایوس و لوکا یوویچ به علت مصدومیت غایب خواهند بود. ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم

پیش بینی هواسکورد از نتیجه بازی ۱-۲

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مرحله گروهی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مودریچ کوتاه نمی‌آید: می‌خواهم باز هم بازی کنم!

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ در سن 38 سالگی هنوز هم در سطح اول فوتبال اروپا درخشان است و هر بار که در این فصل در ترکیب رئال مادرید قرار گرفته توانسته است تحسین بسیاری را جلب کند. 

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این مدعی شده بودند که او قصد دارد در پایان فصل جاری از رئال مادرید و همچنین از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما حالا به نظر نمی‌رسد که او چنین تصمیمی داشته باشد و احتمالا پس از رئال هم در باشگاهی دیگر به فوتبالش ادامه خواهد داد. 

این بازیکن که در دوبی حضور دارد در این باره گفت:« من عاشق فوتبال هستم و می‌خواهم به فوتبال بازی کردن ادامه دهم. روحیه و فشاری که در رئال مادرید وجود دارد بسیار متفاوت است چون همیشه باید در بهترین حالت باشید. بلندپروازی من این است که به قهرمانی با رئال ادامه دهم. وقتی در این تیم قهرمان می‌شوید دوست دارید به این روند ادامه دهید. تفکر من این است.»

پیش از این گفته شده بود که چند باشگاه عربستانی و همچنین چند باشگاه از لیگ فوتبال آمریکا خواهان جذب مودریچ هستند اما او هنوز تصمیم نهایی در این باره را نگرفته است.

دیگر خبرها

  • امباپه، به رئال برو تا مثل من خوشبخت شوی!
  • مودریچ کوتاه نمی‌آید: می‌خواهم باز هم بازی کنم!
  • سقوط بلینگام: او دیگر شماره یک رئال نیست
  • خیرونا رسما از رقابت با رئال بر سر قهرمانی لالیگا کنار کشید + فیلم
  • کارواخال: رئال مادرید به بازی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا علاقه دارد
  • ببینید | خلاصه بازی اوساسونا ۲ - رئال مادرید ۴
  • فیلم/ خلاصه بازی اوساسونا ۲ - رئال مادرید ۴
  • خلاصه بازی اوساسونا 2-4 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • رئال از سد اوساسونا گذشت
  • وینیسیوس جونیور بازی حساس رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو را از دست داد