Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین بازی از هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس دوشنبه شب آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان تیم کریستال پالاس بود که این بازی با نتیجه ۲ بر ۲  به پایان رسید.

در این بازی آرسنال خیلی زود و در دقیقه ۸ توسط پیر امریک اوبامیانگ کاپیتان خود به گل برتری دست یافت و نیمه اول با همین تک گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم کریستال پالاس به بازی بازگشت و در دقیقه ۵۰ کریستین بنتکه گل تساوی این تیم را به ثمر رساند و سپس ادوارد در دقیقه ۷۳ گل دوم را وارد دروازه توپچی‌ها کرد. در حالی که بازی تمام شده تلقی می شد الکساندر لاکازت مهاجم فرانسوی آرسنال در نقش ناجی ظاهر شد و با گل دقیقه ۵+۹۰ خود توپچی‌ها را از شکست خانگی نجات داد.

با این نتیجه آرسنال  از ۸ بازی ۱۱ امتیازی شد و به رتبه دوازدهم رسید و کریستال پالاس نیز با ۸ امتیاز از ۸ بازی در رتبه چهاردهم باقی ماند.

در پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ جزیره چلسی با ۱۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی به ترتیب با ۱۸ و ۱۷ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

بیشتر بخوانید

لیگ برتر انگلیس/ چلسی به صدر جدول رسید نامزد‌های برترین بازیکن و سرمربی ماه لیگ جزیره معرفی شدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ جزیره دنیای ورزش آرسنال کریستال پالاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس ۰ - ۰ جنوا/ وقت خداحافظی است آقای آلگری

در ادامه مسابقات هفته بیست و نهم سری آ ایتالیا، تیم یوونتوس در ورزشگاه آلیانز شهر تورین میزبان جنوا بود که این دیدار سرد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دوشان ولاهوویچ ستاره صرب یووه در دقایق تلف شده مسابقه به دلیل اعتراض به داور دو کارت زرد پیاپی گرفت و اخراج شد تا بازی بعدی یوونتوس مقابل لاتزیو را از دست بدهد. دو شوت از ایلینیگ جونیور و مویسه کین که به تیر دروازه جنوا برخورد کرد، تنها موقعیت های جدی یووه در این بازی بودند.

یوونتوس که تا پایان نیم فصل اول مدعی قهرمانی بود و به شدت اینتر را در راه فتح اسکودتو تهدید می‌کرد، پس از یک سلسه نتایج بد حالا به رده سوم سقوط کرده و ۱۷ امتیاز با اینتر فاصله دارد.

یوونتوس در هشت بازی آخر خود در سری آ تنها هفت امتیاز کسب کرده و در سراشیبی تندی قرار دارد و به نظر می‌رسد با آلگری به بن بست رسیده است.

شاگردان آلگری حالا ۵۹ امتیازی و در رتبه سوم هستند و اختلافشان با بولونیا رده چهارمی به پنج امتیاز کاهش پیدا کرده است. با ادامه این روند بعید نیست آنها رتبه سوم را هم پس از واگذاری رتبه‌های اول و دوم به اینتر و میلان، به بولونیا واگذار کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس فتا درباره تور‌های لحظه آخری
  • هشدار پلیس فتا درباره تورهای لحظه آخری
  • 50 روز برای فرار از فاجعه بزرگ در لالیگا
  • اماد دیالو: بهترین گل عمرم را زدم؛ رویایم این بود که گلی لحظه آخری برای منچستریونایتد به ثمر برسانم
  • لحظه حیرت انگیز مراقبت عقاب نر و ماده از تخم‌ها در میان برف و بوران (فیلم)
  • فرار امری از لندن با یک امتیاز/ استون‌ویلا رتبه چهارم را به تاتنهام تعارف زد
  • شوک لحظه آخری به حریف پرسپولیس
  • یوونتوس ۰ - ۰ جنوا/ وقت خداحافظی است آقای آلگری
  • شوک لحظه آخری: غیبت ستاره بارسا برابر اتلتیکو
  • ساری رفت و سرانجام عقاب‌ها طعم پیروزی را چشیدند