Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@08:20:06 GMT

پیروزی آسان اسپانیول برابر کادیز

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۸۹۹۲

پیروزی آسان اسپانیول برابر کادیز

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی‌های هفته نهم لالیگا، تیم فوتبال اسپانیول در ورزشگاه خانگی خود موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر کادیز را شکست دهد.

رائول د توماس و نیکولاس ملامد در این بازی برای اسپانیول گلزنی کردند تا تیمشان با ۱۲ امتیاز به رده یازدهم صعود کند. کادیز هم با ۷ امتیاز در رده شانزدهم باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

پیروزی خفیف رئال بتیس مقابل دپورتیوو آلاوز

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لالیگا باشگاه اسپانیول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دراماتیک خاتون بم در بازی قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته شانزدهم لیگ زنان فوتبال ایران، خاتون بم به مصاف ملوان بندر انزلی رفت.

دو تیم رقابت‌ تنگاتنگی برای قهرمانی در هفته‌های پایانی لیگ دارند و برتری در این مسابقه می‌توانست قهرمانی را تا حد زیادی قطعی کند چراکه پس از کسب سه امتیاز این بازی سرنوشت تیم‌ها به دست خودشان رقم می‌خورد.

پیش از آغاز بازی هر دو تیم 37 امتیازی بودند و این مسابقه در هفته شانزدهم و در فاصله دو بازی به پایان رقابت‌ها بسیار حیاتی بود که با برتری دو بر یک خاتون بم در زمین سیروس قایقران انزلی به پایان رسید.

ابتدا گل برای ملوان توسط شبنم بهشت روی سانتر افسانه چترنور در دقیقه 11 به ثمر رسید تا ملوانی‌ها رویای قهرمانی را در سر بپرورانند اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و خاتون بم به بازی برگشت.

خاتون بم در دقیقه 52 توسط مونا حمودی به گل تساوی رسید. گلی که بازیکنان ملوان اعتقاد به خطای هند داشتند و جنجال به پا شد. اما این پایان کار نبود و گل دوم برای خاتون بم در دقیقه 73 توسط زهرا قنبری ستاره سی و دو ساله به ثمر رسید تا این تیم بازی باخته را برگرداند‌.

حالا خاتون بم با ۴۰ امتیاز و با سه امتیاز بیشتر از ملوان در صدر جدول است و در آستانه دهمین قهرمانی لیگ زنان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • پیروزی دراماتیک خاتون بم در بازی قهرمانی
  • 50 روز برای فرار از فاجعه بزرگ در لالیگا
  • باخت گل گهر برابر سپاهان
  • تراکتور با پیروزی برابر شمس آذر در رده سوم باقی ماند
  • این شرط قهرمانی 36 رئال در لالیگاست
  • آسان‌ترین و دشوارترین مسیر قهرمانی فصل
  • بایرن‌ مونیخ حریفش را گلباران کرد
  • صنعت نفت آبادان با یک غایب درمصاف با ملوان انزلی
  • صدرنشین لیگ‌برتر در پایان سال استقلال خواهد بود؟
  • گل‌گهر پیروزی برابر صنعت نفت را فراموش کرد(عکس)