Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران استقلال درخصوص مسائل مختلف این باشگاه بحث و تبادل نظر کردند.

جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال امشب (دوشنبه) با حضور تمامی اعضا در ساختمان این باشگاه برگزار شد.

به گزارش طرفداری؛ خلاصه‌ای از مسائل مطرح شده و مصوبات این جلسه به شرح زیر است:

* جهت یکپارچگی اطلاع‌رسانی از سوی مدیران باشگاه استقلال از این پس قرار شد تا اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال از طریق رسانه‌های رسمی این باشگاه با هواداران ارتباط داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در این جلسه پیشنهاداتی در حوزه فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگی در باشگاه استقلال از سوی آقایان عبداللهی و افضلی ارائه شد.

* مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در این جلسه گزارشی را درباره فسخ قرارداد با های‌وب و همچنین گزارشی از کارگزار جدید باشگاه استقلال ارائه کرد.

* در این جلسه مقرر شد تا بخش اول از قرارداد بازیکنان استقلال در این هفته پرداخت شود.

* مصطفی آجورلو در این جلسه چارت جدید باشگاه استقلال را ارائه کرد و اعضا در این خصوص با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.

* پیشنهاداتی از سوی مهدی افضلی به‌عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال جهت هوشمندسازی سیستم اداری باشگاه استقلال در این جلسه ارائه شد.

* مصطفی آجورلو در این جلسه در مورد دیدارش با مدیران ادوار گذشته باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه و عنوان کرد که این جلسات قرار است به صورت چرخشی و در آینده مجدداً برگزار شود.

* از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه موضوع کارکنان اداری و مالی باشگاه استقلال بود که اعضا در این مورد با یکدیگر تبادل‌نظر کردند.

* تعامل با پیشکسوتان باشگاه استقلال از مهمترین مواردی بود که در این جلسه مطرح شد و بر همین اساس مدیرعامل باشگاه استقلال جلسه‌ای را با پیشکسوتان این باشگاه برگزار خواهد کرد.

* مدیرعامل استقلال در این جلسه گزارشی از انتخاب ورزشگاه آرارات تهران جهت برگزاری تمرینات تیم فوتبال استقلال ارائه کرد و از مسئولان این باشگاه تقدیر و تشکر کرد.

* محمد مومنی در بخشی از این جلسه پیشنهاداتی جهت درآمدزایی باشگاه استقلال را به اعضا ارائه کرد.

* پرویز مظلومی در این جلسه در خصوص تیم بزرگسالان استقلال صحبت کرد و از لزوم تهیه امکانات و پشتیبانی جدی برای تیم بزرگسالان سخن گفت.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اسراییلی ها در شرکت طرف قرارداد فدراسیون فوتبال نقش دارند؟ + اسناد واکنش مائورو ایکاردی به حواشی اخیر؛ انتشار تصاویری از خود با وندا نارا در میلان اسکوچیچ: بازیکنان ایرانی از نظر تاکتیکی ضعیف هستند اما قدرت بدنی بالایی دارند مورینیو و پیامی دیگر برای هواداران یوونتوس: من سه گانه دارم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد

هادی قاسمی رئیس هیئت مدیره خبرگزاری دانشجو طی حکمی «حسین فرزندی» را بعنوان مديرعامل جدید این خبرگزاری معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هادی قاسمی رئیس هیئت مدیره خبرگزاری دانشجو طی حکمی حسین فرزندی را بعنوان مدیرعامل جدید این خبرگزاری معرفی کرد.

حسین فرزندی پیش از این تهیه کنندگی و سردبیری برنامه تهران۲۰، قائم مقام سازمان بسیج صدا و سیما مشاور شورای اطلاع رسانی وزارت صمت، هیات مدیره موسسه تبیان، مدیر کل تولیدات بسیج صداوسیما، تهیه کنندگی برنامه‌های تلوزیونی، مستند و انیمیشن را در کارنامه خود دارد.

پیش از این هادی قاسمی به مدت ۱۲ سال مدیرعامل این رسانه بوده است.

دیگر خبرها

  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!