Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصاف یکی از هجومی‌ترین تیم‌‌های اروپا و یکی از قویترین تیم‌های قاره سبز و جدال خانگی پورتو با میلان از مهمترین بازی‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپاست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا از امشب (سه‌شنبه) از سر گرفته می‌شود و در آغاز سومین هفته از مرحله گروهی این رقابت‌های در فصل 22-2021 هشت بازی در گروه‌های A تا D برگزار می‌شود که مهمترین آنها بدون شک مصاف خانگی اتلتیکومادرید با لیورپول است و جدال پورتو و میلان در پرتغال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجدید دیدار لوئیس سوارس با یاران قدیمی

جدال خانگی اتلتیکومادرید با لیورپول در گروه B صحنه یک تجدید دیدار جالب میان لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه‌ای میزبان اسپانیایی با تیم سابقش است. ستاره سابق بارسلونا که دومین فصل حضورش در روخی‌بلانکو را سپری می‌کند، امشب برابر تیمی می‌ایستد که در 133 بازی‌اش برای آن 82 گل زد. سوارس 34 ساله اما از آخرین رویارویی‌اش با لیورپولی‌ها خاطره خوبی ندارد، چرا که در آن زمان (مرحله نیمه نهایی فصل 19-2018) بارسلونایی که برای آن توپ می‌زد در بازی برگشت به شدت غافلگیر شد و با قبول باخت 4 بر صفر از گردونه رقابت‌‌ها کنار رفت. البته او می‌تواند از نتیجه آخرین بازی اتلتیکومادرید و لیورپول در لیگ قهرمانان امید و روحیه بگیرد، چون این دو تیم در فصل 20-2019 در مرحله یک هشتم نهایی مقابل هم قرار گرفتند که در آن بازی نماینده اسپانیا به مرحله بعدی صعود کرد. لیورپول در حالی به مادرید سفر کرده است، که در لیگ برتر انگلیس قویترین خط حمله را دارد و تا الان در هشت بازی‌اش 22 گل زده و البته شش گل هم خورده که نسبت به دیگر سه تیم بالانشین جدول بیشتر است. در سمت مقابل اما باید انتظار داشت که اتلتیکوماردید طبق معمول به قدرت تدافعی‌اش اتکا کند.

امید شاختار به هت‌تریک مقابل رئال مادرید

در یکی دیگر از بازی‌های مهم شب نخست از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از گروه D رقابت‌ها، امشب شاختار دونتسک اوکراین میزبان رئال مادرید خواهد بود. شاختار با روحیه‌ای بسیار بالا میزبان پرافتخارترین تیم رقابت‌ها خواهد بود، چرا که پیش از این در دو نبردش با کهکشانی‌ها در مرحله گروهی دو پیروزی کسب کرده است؛ هر دو بازی در مرحله گروهی فصل گذشته بود که در مادرید 3 بر 2 و در شهر کیف با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده اوکراین تمام شد. بردن این بازی برای رئال مادرید که در هفته قبلی رقابت‌ها مقابل تیم شریف مولداوی متحمل یک شکست غافلگیرکننده شد، به شدت حائز اهمیت است. شگفتی‌ساز مولداویایی که هر دو بازی اروپایی‌ این فصلش را برده و برخلاف انتظارات اکنون صدرنشین جدول گروه D است در بازی همزمان میهمان اینتری است که نمی‌خواهد سومین قربانی شگفتی‌سازی نماینده شرق اروپا شود.

پذیرایی طارمی و یارانش از میلان

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های شب اول از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مصاف خانگی تیم پورتوی پرتغال با میلان است. پورتویی که مهدی طارمی مهاجم تیم ملی کشورمان را در اختیار دارد، در گروه B، گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا با تنها یک امتیاز در جایگاه سوم است اما باز هم در رقابت‌‌های اروپایی فصل جاری نسبت به میلانی که با دو باخت متوالی از دو بازی در انتهای جدول هست، حال و روزی مناسب‌تری دارد. البته میلان تحت هدایت استفانو پیولی، در ابتدای هفته جاری از جبران باخت 2 بر صفر خانگی مقابل هلاس ورونا در سری A و عوض کردن آن با برد 3 بر 2 که باعث تداوم روند شکست ناپذیری این تیم ایتالیایی در لیگ شد، روحیه زیادی گرفته است.

اعلام اسامی داوران بازی‌های شب اول هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان

 

برنامه کامل هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

سه‌شنبه 19 اکتبر (27 مهر)
گروه A: بروژ - منچسترسیتی (21:15)/ پاری‌سن‌ژرمن - لایپزیگ
گروه B: اتلتیکومادرید - لیورپول/ پورتو - میلان
گروه C: بشیکتاش - اسپورتینگ لیسبون (21:15)/ آژاکس- دورتموند
گروه D: شاختار دونتسک - رئال مادرید/ اینتر - شریف

چهارشنبه 20 اکتبر (28 مهر)
گروه E: بارسلونا - دیناموکیف (21:15)/ بنفیکا - بایرن مونیخ
گروه F: یانگ بویز - ویارئال/ منچستریونایتد - آتالانتا
گروه G: سالزبورگ - ولفسبورگ (21:15)/ لیل - سویا
گروه H: چلسی - مالمو/ زنیت - یوونتوس

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید لیورپول رئال مادرید میلان تیم فوتبال پورتو پرتغال لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکو مادرید لیورپول رئال مادرید میلان تیم فوتبال پورتو پرتغال لیگ قهرمانان اروپا هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان

به گزارش "ورزش‌سه"، دو بازی گروه چهارم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به صورت همزمان میان ایران و کویت و افغانستان و بحرین آغاز شد. جایی که بحرین با توجه به دو شکست پیاپی برابر کویت و ایران شانس صعود را از دست داده بود، اما کویت با توجه پیروزی برابر بحرین و تساوی برابر افغانستان 4 امتیازی بود. در سوی دیگر افغانستان با مجید مرتضایی سرمربی ایرانی خود، با یک امتیاز به مصاف سوم دور گروهی رسیده بود و امیدوار بود با شکست بحرین که امیدی برای صعود نداشت، بتواند به مرحله بعدی صعود کند.
البته افغانستانی‌ها برای صعود حتی در صورت پیروزی برابر بحرین به کمک ایران نیاز داشتند و برای رقم خوردن این صعود تاریخی برای کشور همسایه شاگردان شمسایی باید کویت را از پیش رو برمی‌داشتند.

پیش از برگزاری آخرین بازی مرحله گروهی این گمانه‌زنی در میان علاقمندان به فوتسال در افغانستان ایجاد شده بود که شاید ایران با توجه به قطعی شدن صعودش، خیلی بازی برابر کویت را جدی نگیرد و مسیر مرحله حذفی را مطابق انتظارش به شکلی ساده‌تر انتخاب کند.
با این حال شمسایی و شاگردانش با قدرت و جدیت بیشتری نسبت به بازی اول گام به دیدار سوم گذاشتند و کویت را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو برداشتند. در بازی همزمان هم شاگردان مجید مرتضایی سرمربی ایرانی افغانستان موفق شدند با رقم زدن یک پیروزی دشوار و نفس‌گیر که با نتیجه 3 بر 2 رقم خورد، گام اصلی را برای صعود تاریخی خودشان بردارند.
این اولین حضور افغانستان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود که با اولین صعود آنها به مرحله گروهی هم همراه شده است.
گفتنی است علاوه بر مجید مرتضایی سرمربی افغانستان که ایرانی است، بسیاری از بازیکنان تیم ملی این کشور در لیگ برتر فوتسال ایران به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!
  • آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!