Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – علی‌رغم خرید بازیکنانی همچون مجتبی بیژن، محسن ربیع‌خواه، مهدی شریفی، میلاد کمندانی، منصور باقری و … تیم فوتبال شهر خودرو خراسان لیگ بیست و یکم را بدون حضور این بازیکنان در فهرست خود آغاز خواهد کرد؛ علت این اتفاق هم بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی شهرخودرو به دلیل شکایت استفان کوزین مربی ایتالیایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنابی‌پوشان مشهدی با هدایت محمدرضا مهاجری فردا در نخستین گام بایستی در خانه و در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف آلومینیوم اراک بروند؛ تعداد بازیکنانی که مهاجری برای این مسابقه در اختیار خواهد داشت، کمتر از ۱۸ نفر خواهد بود و مشهدی‌ها در تلاش هستند تا آخرین لحظه پیش از بازی بتوانند کارت بازی تعداد بیشتری از بازیکنان فصل گذشته خود را که مشکل سربازی یا ایفمارک دارند دریافت کنند.

در خط دروازه باتجربه‌ترین بازیکن شهر خودرو قرار است حضور پیدا کند؛ کاپیتان اول مشهدی‌ها یعنی سعید جلالی‌راد فردا سنگربان تیم مشهدی مقابل آلومینیوم خواهد بود و در بازگشت دوباره به مشهد، بدون‌تردید با توجه به مشکلاتی که تیمش در ترکیب دارد، روز سختی را خواهد داشت. مضاف بر آن‌که وظیفه رهبری تیم در داخل زمین را هم برعهده دارد.

زوج خط دفاعی احتمالی شهر خودرو با حضور احسان حسینی و محمدرضا فلاحیان شکل خواهد گرفت؛ حسینی و فلاحیان هر دو تجربه بازی در دفاع میانی را دارند، هر چند که فلاحیان پست تخصصی‌اش هافبک دفاعی است اما با این‌حال دو بازیکن جوان در قلب دفاع شهر خودرو فردا بایستی مقابل خط حمله آلومینیوم از دروازه تیمشان دفاع کنند.

در سمت راست خط دفاعی احتمالا یک بازیکن جوان دیگر را مهاجری مجبور است که بازی دهد؛ آزاد جعفرزاده که فصل گذشته هم فرصت کمی برای بازی به دست آورد اما فردا به احتمال فراوان در ترکیب اولیه خواهد بود. او که قابلیت بازی در پست دفاع راست و چپ را دارد، فردا احتمالا در دفاع راست به میدان می‌رود.

حسام پورهاشم، گزینه احتمالی مهاجری برای حضور در دفاع چپ است، مدافع باتجربه‌ای که در آستانه جدایی از شهر خودرو هم بود اما در این تیم ماندنی شد و حالا فردا ماموریت دارد تا در کانال چپ دفاع عنابی‌پوشان حضور پیدا کند.

سیستم مورد علاقه مهاجری در دوران مربیگری‌اش، ۱-۳-۲-۴ بوده و برای بازی فردا هم احتمالا این سیستم را در دستور کار قرار خواهد داد؛ برای تکمیل زوج هافبک میانی شهر خودرو، امیر حسین کریمی که ساز جدایی از شهر خودرو را کوک کرده بود اما در این تیم ماندنی شد در کنار علی طاهران که جزو بازیکنان آماده و سرحال عنابی‌پوشان است، در اختیار کادرفنی هستند و احتمالا مهاجری از این زوج برای میانه زمین تیمش بهره خواهد برد.

ابوذر صفرزاده و معراج پورتقی دو وینگر احتمالی شهر خودرو در مسابقه فردا مقابل آلومینیوم اراک خواهند بود و مهرداد بایرامی هم در پست هافبک پشت مهاجم از سوی مهاجری به کار گرفته می‌شود.

در نوک پیکان خط حمله هم محمدرضا مهاجری دست بازی برای انتخاب ندارد و احتمالا به رحمان جعفری فرصت بازی خواهد داد تا این مهاجم جوان که فصل گذشته نتوانست انتظارات را از خود برآورده کند، فرصت دوباره‌ای برای درخشیدن در پیراهن شهر خودرو به دست آورد.

ترکیب احتمالی شهر خودرو مقابل آلومینیوم اراک:

سعید جلالی‌راد، احسان حسینی، محمدرضا فلاحیان، آزاد جعفرزاده، حسام پورهاشم، امیرحسین کریمی، علی طاهران، ابوذر صفرزاده، معراج پورتقی، مهرداد بایرامی و رحمان جعفری.

در صورت استفاده از بازیکنان، مهاجری روی نیمکت دست بازی برای تعویض نخواهد داشت؛ چرا که بازیکنان جوان و گمنامی همچون محمدجواد کیا، بابک سلامت، امیرحسن جعفری، علی دهقان و هادی کیانپور گزینه‌های در دسترس محمدرضا مهاجری هستند.

در فهرست بازیکنان ذخیره، کیا و سلامت دروازه‌بان هستند و باید دید به این فهرست بازیکن جدیدی هم اضافه خواهند شد یا رایزنی‌های عنابی‌پوشان برای تکمیل لیست و به حدنصاب رساندن ناموفق است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرخودرو پنجره نقل و انتقالات شهرخودرو عنابی پوشان شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعم شیرین عیدی رقیب: خیبر و پایان نابش!

به گزارش "ورزش سه"، پرونده لیگ دسته اول فوتبال ایران در سال 1402 با صدرنشینی تیم خیبر خرم آباد به پایان رسید؛ این تیم که طی سال‌های اخیر تلاش زیادی برای لیگ برتری شدن انجام داده در فصل جاری با هدایت رضا مهاجری مصمم‌تر از همیشه نشان داده و پایان خوش امسال می‌تواند در نهایت آرزوی چند ساله هواداران فوتبال خرم آباد را محقق کند.

خیبر که قبل از شکست هفته گذشته مقابل مس کرمان، موفق شده بود رقیب مستقیمش در صدر (چادر ملو) را شکست دهد، در اولین روز هفته بیست و چهارم مس کرمان را 3-1 شکست داد و جای یزدی‌ها را در صدر موقتا گرفت.

در روز دوم هفته بیست و چهارم چادر ملو بهترین عید ممکن را به شاگردان رضا مهاجری داد و دقیقا آن چه را که آنها می‌خواستند رقم زد؛ این تیم یکشنبه شب در خانه خودش با یک گل مغلوب مس سونگون، تیم میانه جدولی با هدایت علی اصغر کلانتری شد تا صدرنشینی خیبر از حالت موقت به دائمی، حداقل تا سال بعد تبدیل شود.

شاگردان مهاجری البته فرصت زیادی برای لذت بردن از صدر در تعطیلات عید ندارند؛ آنها بعد از چند روز استراحت باید خود را آماده تقابل هفته بیست و پنجم در خانه خوشه طلایی کنند؛ این دیدار روز هشتم فروردین 1403 برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • طعم شیرین عیدی رقیب: خیبر و پایان نابش!
  • آلومینیوم 1-0 نساجی؛ وضعیت تیم ساکت قرمزتر شد!
  • هفته بیست و یکم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل پیکان
  • اوسمار 3 را به 4 ترجیح داد
  • ترکیب احتمالی سپاهان برابر گل​گهر سیرجان
  • همه چیز پول نیست / برابر هیچ تیمی دست و پا بسته نیستیم
  • همه چیز پول نیست / برابر هیچ تیمی حریف دست و پا بسته نیستیم
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد و لیورپول در جام حذفی انگلیس
  • سردار دوباره فیکس است: بفرما، یک فرصت طلایی
  • الگری: جام جهانی باشگاه‌ها نتیجه عملکرد خوب یوونتوس است؛ باید در دفاع تیمی پیشرفت کنیم