Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا سربلند در مسابقات حرفه ای این فدراسیون به عنوان نائب قهرمانی رسید.

 به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان؛ روز یکشنبه ٢۵ مهر ١۴٠٠، علیرضا سربلند در مسابقات حرفه ای این فدراسیون به عنوان نائب قهرمانی رسید و مجوز حضور در جمع حرفه ای های ووشوی ایران را کسب کرد.

سربلند با کنار زدن رقبایی از استان های قم، سمنان و مازندران به فینال رسید و در فینال در رقابتی نزدیک بازی را به مجید هاشم بیگی از قهرمانان نامدار و کهنه کار ووشو ایران واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این اولین دوره حضور سربلند در رده سنی بزرگسالان بود.

 این جوان لرستانی با راهیابی به جمع حرفه ای های ووشو ایران در بهمن ماه سال جاری به همراه علی خورشیدی قهرمان جهان از همدان، محمد گرشاسبی قهرمان جهان از تهران و مجید هاشم بیگی قهرمان جهان از زنجان مسابقات وزن منفی ٨٠ کیلوگرم را در جزیره کیش برگزار خواهند کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ووشو فدراسیون مسابقات حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر صدیقی نائب رئیس کمیته کونگ فو فدراسیون جهانی ووشو شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، این نخستین بار است که یک ایرانی به عضویت کمیته کونگ فو فدراسیون جهانی ووشو در می‌آید.

«آنتونی گو» نایب رئیس فدراسیون جهانی ووشو ریاست این کمیته را بر عهده دارد. مسابقات قهرمانی جهان کونگ فو هر ۲ سال یک بار برگزار می‌شود که امسال پانزدهمین دوره این پیکارها با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از سراسر جهان در شهر امیشان چین برگزار شد که به این ترتیب پرمخاطب ترین رویداد بین المللی ووشو در جهان است.

یکی از وظایف این کمیته، توسعه کونگ فو در میان گروه‌های سنی و اقشار جامعه است.

کد خبر 6055997

دیگر خبرها

  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • نایب قهرمانی افغانستان در مسابقات تکواندوی آزاد بلژیک
  • استقبال از قهرمان ووشوکار درزاوه
  • یک ایرانی نایب رییس کمیته کونگ‌فو فدراسیون جهانی ووشو شد
  • نایب‌قهرمان فرمول یک به دنبال پول است یا مقام؟!
  • صدیقی نایب‌رئیس کمیته کونگ‌فوی فدراسیون جهانی ووشو شد
  • راهیابی سرخوش به فدراسیون حرفه ای های اسنوکر جهان
  • امیر صدیقی نائب رئیس کمیته کونگ فو فدراسیون جهانی ووشو شد
  • راهیابی سرخوش به فدراسیون حرفه‌ای‌های اسنوکر جهان
  • راهیابی سرخوش به فدراسیون حرفه ای‌های اسنوکر جهان