Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید نتیجه برای توپچی ها ایده آل نبوده باشد، ولی سرمربی تیم از آنچه از شاگردانش دید رضایت دارد. 

میکل آرتتا پس از تساوی ۲-۲ آرسنال مقابل کریستال پالاس، از روحیه شکست ناپذیری تیمش صحبت کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، گلی دیر هنگام از الکساندر لاکازت به آرسنال کمک کرد تا از شکست فرار کند. در پایان مسابقه، سرمربی آرسنال به خبرنگاران گفت:

بازی عجیبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما شروع خیلی خوبی داشتیم، کنترل بازی دست ما بود و به گل هم رسیدیم. پس از آن، فاقد خونسردی لازم برای مدیریت کردن بازی بودیم. نمی توانستیم چندین پاس پیاپی بفرستیم و پس از آن، تیم از هم باز شد. در بین دو نیمه یکسری تغییرات اعمال کردیم و وضعیت بهتر شد ولی در فضاهایی توپ لو دادیم که نباید می دادیم و پس از آن کارمان خیلی سخت شد. چندین فرصت خوبی گلزنی داشتیم و در نهایت هم به گل رسیدیم. برداشت من این بود که به جای زدن گل دوم، هدف مان حفاظت از برتری یک گله بود. نکته مثبت این است که می دانم این تیم هرگز تسلیم نمی شود. آن ها به تلاش شان ادامه دادند و در نهایت مزد آن را گرفتند. 

سرمربی آرسنال در مورد الکساندر لاکازت افزود:

ما هر روز کنارش هستیم و می بینیم که برای هر توپی می جنگد. او پس از ورود به زمین، انرژی مضاعفی به هواداران بخشید.  

آرتتا همچنین در خصوص خطای جیمز مک آرتور روی بوکایو ساکا گفت:

به وضوح کارت قرمز داشت. هیچ قصدی برای زدن توپ در کار نبود. نمی دانم او در حضور VAR چگونه اخراج نشد.  

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اسراییلی ها در شرکت طرف قرارداد فدراسیون فوتبال نقش دارند؟ + اسناد واکنش مائورو ایکاردی به حواشی اخیر؛ انتشار تصاویری از خود با وندا نارا در میلان اسکوچیچ: بازیکنان ایرانی از نظر تاکتیکی ضعیف هستند اما قدرت بدنی بالایی دارند مورینیو و پیامی دیگر برای هواداران یوونتوس: من سه گانه دارم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران مس به قلب محرم رفتند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و یکم لیگ برتر عصر روز یکشنبه مس رفسنجان میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.

بدون تردید مهم‌ترین تقابل این بازی میان محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن با مسی‌ها اتفاق می‌افتد؛ ربیعی که 4 سال هدایت مس را برعهده داشت در شرایطی که بازی رفت را در اصفهان به نارنجی‌پوشان واگذار کرد، حالا به شهری می‌رود که خاطرات زیادی از آن دارد.

در فاصله کوتاه تا تقابل ربیعی با رفسنجانی‌ها، باشگاه مس از پوستر بازی بعدی خود رونمایی کرد. در طراحی این پوستر هواداران مس در یکی از بازی‌های خانگی این تیم طوری روی تصویر محرم نویدکیا جانمایی شده که اینطور تلقی شود هواداران در قلب سرمربی تیم جا گرفته‌اند.

نویدکیا که به واسطه نتایج فوق‌العاده با مس رفسنجان بسیار نزد هواداران این تیم محبوب است، حالا انگیزه زیادی برای یک موفقیت دیگر در ورزشگاه خانگی مقابل تیمی دارد که هدایتش برعهده ربیعی به عنوان سرمربی سابق مس است.

دیگر خبرها

  • غیبت ستاره آرسنال در اولین فهرست سرمربی جدید برزیل
  • حیدری: زشت است استقلال ۹۰ دقیقه مقابل هوادار دفاع می‌کند/ صدای هواداران از سبک بازی نکونام درآمده است
  • رضایت از قرعه‌: بایرن-آرسنال بهترین است
  • حمله هواداران ترابوزان اسپور به بازیکنان فنرباغچه + عکس و فیلم
  • میکل آرتتا تماشاگر ویژه دربی مادرید / عکس
  • مسوولان و هواداران از ویسی حمایت کنند/ تلاش فولاد برای بقا در لیگ
  • دقیقی: کمبود اقتصادی شمس‌آذر با حضور هواداران جبران می‌شود
  • بازی‌های تراکتور تا پایان فصل رایگان شد
  • هواداران مس به قلب محرم رفتند! (عکس)
  • تارتار: می‌خواهیم عیدی خوبی به طرفداران بدهیم