Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که محمود فکری در اظهار نظری جنجالی پس از شکست استقلال مقابل الهلال مدعی شد که پرسپولیس به راحتی این تیم را شکست می داد، محمد پنجعلی با تایید این موضوع مدعی شد که در شرایط عادی این اتفاق می افتاد.

محمد پنجعلی در مورد شکست ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال عربستان اظهار داشت:

پرسپولیس در تهران به الهلال باخت، همان زمانی که بدون بازی تدارکاتی و به دور از شرایط مسابقه راهی مسابقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان موقعی که به جای تمرین در ریاض در تهران تمرین کرد و بدن‌ها با شرایط آب و هوایی ریاض وفق پیدا نکرده بود. نتیجه این وضعیت خالی کردن بدن‌ها بود و آن مسابقه‌ای که همه دیدیم.

وی افزود:

پرسپولیس همیشه با دوندگی‌های زیاد حریفان را از پا درمی‌آورد، اما این مرتبه تیم نه بازی تدارکاتی داشت و نه در شرایط مسابقه بود. بازیکنان باید دو سه بازی سنگین کنار هم انجام می‌دادند. این تیم بازیکنانی را از دست داد و بازیکنان جدیدی به تیم آمده بودند.

پنجعلی با اشاره به شرایط سفر پرسپولیس به عربستان عنوان کرد:

حتی تیم‌های محلی هم مثل پرسپولیس برای سفر اقدام نمی‌کنند. مگر می‌شود تیمی بازیکنان و کادر فنی تیم را به فرودگاه برد و بعد بگویند مجوز پرواز صادر نشده و این تیم به خانه برگردد؟ هیچ کس هم مسئولیت قبول نکرد و همه در ایران تقصیرها را گردن یکدیگر انداختند، در حالی که فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد این برنامه از قبل مشخص و تعیین شده بود.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در مورد اینکه شرایط فنی بازی را چطور دیده است، گفت:

وقتی بدن بازیکنان خسته است و اصطلاحا خالی می‌کند، مغز هم از کار می‌افتد. بازیکنان با توجه به شرایطی که وجود داشت، قبل از بازی گله و شکایت نکردند اما من موهایم در فوتبال سفید شده است و شرایط را می‌دانستم. می‌دانستم که بازی سختی است، در مصاحبه‌هایم می‌گفتم اگر پرسپولیس خودش باشد، برنده می‌شود هر چند ته دلم نگران بود. ما یک سایه از پرسپولیس در بازی با الهلال در میدان دیدیم.

پنجعلی در مورد اینکه محمود فکری بعد از باخت استقلال به الهلال گفته بود پرسپولیس به راحتی این تیم را شکست می‌دهد، اظهار داشت:

خود من هم همین نظر را داشتم، در شرایط عادی پرسپولیس نسبت به الهلال برتر بود، البته الهلال تیم بسیار خوبی است و سه، چهار بازیکن خیلی خوب در اختیار داشت. من اصلا باور نمی‌کردم که پرسپولیس چنین نمایشی را به اجرا بگذارد.

وی در مورد اینکه وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر چگونه خواهد شد، اظهار داشت:

پرسپولیس در لیگ برتر جا می‌افتد، ۵ سال است که این تیم قهرمان شده، اما مهم بازی‌های بین المللی است. پرسپولیس در لیگ برتر خوب کار می‌کند تا در عرصه بین المللی به موفقیت برسد. همه نگاه‌ها روی تیم است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس محمد پنجعلی پرسپولیس پرسپولیس و الهلال لیگ قهرمانان آسیا محمد پنجعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۲

به گزارش “ورزش سه”، سرخپوشان پایتخت آخرین جلسه تمرینی خود در سال ۱۴۰۲ و قبل از بازی با پیکان را از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در یک جلسه فنی شرکت کردند و کادر فنی، نکاتی را به آنها منتقل کرد.

تمرین شنبه سرخپوشان یک ساعت به طول انجامید و شامل راندو در قالب سه گروه بود و بعد از آن، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

بازیکنان بعد از پایان تمرین، برای شرکت در اردوی پیش از بازی فردا برابر پیکان، راهی هتل شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی با حضور هواداران، میزبان تیم پیکان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فرصت‌سوزی‌ها در پرسپولیس بیش از حد شده است
  • حمید درخشان: فرصت‌سوزی‌ها در پرسپولیس بیش از حد شده است
  • ابراهیمی: فوتبال مثل بسکتبال نیست/ سرخابی ها باید از مالکیت دولت خارج شوند
  • مدیرعامل پرسپولیس: دسیسه‌ نکنند قهرمان می شویم
  • اوسمار: موقعیت خراب کردن، نگرانم نمی‌کند
  • رضا درویش: اگر دسیسه نکنند، این فصل قهرمان می‌شویم
  • کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت است/ استقلال بسته بازی کرد
  • آخرین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۲
  • پرسپولیس برای بردن دربی نوراللهی کم داشت
  • شجاعی: بازی سرخابی‌ها با ما بی تماشاگر است