Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب عزیزی خادم در برنامه فوتبال برتر دو بار تاکید کرد هیچ اشکالی ندارد اگر یک نفر با قدمش، نفسش، دعایش به تیم ملی کمک کند

رییس فدراسیون فوتبال غیرمستقیم همکاری با امیر اسکندری را تایید کرد.

به گزارش طرفداری شهاب عزیزی خادم که میهمان محمد حسین میثاقی بود، بعد از آنکه منتقدان خود را به سهم خواهی و گروگانگیری فوتبال ایران متهم کرد، حرفهایی زد که به نوعی‌ تأیید کننده همکاری اش با امیر اسکندری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهاب عزیزی خادم گفت چه اشکالی دارد افرادی با قلم شان یا نفس شان یا دعای شان به تیم ملی کمک کنند؟

آنهایی که سالهاست پیگیر حضور امیر اسکندری در فوتبال ایران هستند خوب به یاد دارند یک مربی که دهه هشتاد با امیر اسکندری همکاری می‌کرد معتقد بود این شخص رمال یا جادوگر نیست و فقط نفس حقی دارد.

شهاب عزیزی خادم هم به نوعی همین حرف را تکرار کرد. او در ادامه البته وقتی با این سوال مواجه شد که آیا فدراسیون جادوگر دارد، گفت هیچ وقت به این پرسش های بی پایه و اساس جواب نمی دهد اما باز هم تاکید کرد اشکالی ندارد یک نفر با قدمش، قلمش، نفسش و ... به تیم ملی کمک کند.

منابع خبری آگاه می‌گویند امیر اسکندری از دوستان نزدیک حمید مهرعلی و شهاب عزیزی خادم است و پسرش علی اسکندری با شهاب عزیزی خادم در شرکت آتیه پردازان تیوا شراکت داشت.

 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اسراییلی ها در شرکت طرف قرارداد فدراسیون فوتبال نقش دارند؟ + اسناد واکنش مائورو ایکاردی به حواشی اخیر؛ انتشار تصاویری از خود با وندا نارا در میلان اسکوچیچ: بازیکنان ایرانی از نظر تاکتیکی ضعیف هستند اما قدرت بدنی بالایی دارند مورینیو و پیامی دیگر برای هواداران یوونتوس: من سه گانه دارم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شهاب عزیزی خادم امیر اسکندری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت علیرضا دبیر /اتهام: توهین به رییس فدراسیون کشتی

حکم عباس جدیدی مبنی بر پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال به صندوق دولت به دلیل نشر اکاذیب و توهین علیه رییس فدراسیون کشتی توسط دادگاه تجدید نظر تایید شد.   به گزارش ایسنا، چندی پیش عباس جدیدی پیشکسوت کشتی ایران و دارنده مدال های طلای جهان و نقره المپیک با شکایت علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی  به دلیل توهین و نشر اکاذیب، محکوم به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال در حق صندوق دولت شد.   پس از صدور این حکم، جدیدی اعتراض خود را نسبت به این حکم در محاکم قضایی ثبت کرد اما در نهایت دادگاه تجدید نظر حکم قبلی مبنی بر محکومیت جدیدی را مورد تایید قرار داد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کار چند فدراسیون به دادگاه کشید؟/ از ژیمناستیک تا کشتی و چند تای دیگر ! حکم دادگاه علیرضا دبیر علیه عباس جدیدی تأیید محکومیت عباس جدیدی و شکایت دوباره دبیر

دیگر خبرها

  • صحت سه حوزه انتخابیه باقی مانده در آذربایجان شرقی تایید شد
  • استوری خاص کریم باقری برای رسول خادم
  • استوری خاص کریم باقری برای رسول خادم (عکس)
  • محکومیت عباس جدیدی با شکایت دبیر تایید شد
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت علیرضا دبیر /اتهام: توهین به رییس فدراسیون کشتی
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت دبیر
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت علیرضا دبیر
  • گشایش نمایشگاه مدولباس در سردشت
  • امیر صدیقی نائب رئیس کمیته کونگ فو فدراسیون جهانی ووشو شد
  • راهیابی سرخوش به فدراسیون حرفه‌ای‌های اسنوکر جهان