Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز سی و هشتمین جشنواره فیلم‌ کوتاه تهران، فروش بلیت تماشای آنلاین در سامانه‌های هاشور، ودیو و تیوال از سه شنبه ۲۷ مهر از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

به گزارش  برنا؛ علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های حاضر در بخش مسابقه ملی و بین‌الملل این رویداد می‌توانند با خرید بلیت هر فیلم به مبلغ ۵۰۰۰ تومان در سامانه‌های هاشور، ودیو و تیوال با این رویداد همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کسانی که به تهیه بلیت بسته کامل آثار سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران اقدام کنند، از تخفیف ۵۰ درصدی این رویداد با هزینه بلیت هر فیلم به مبلغ ۲۵۰۰ تومان برخوردار می‌شوند. گفتنی است مخاطبان جشنواره از زمان تهیه بلیت تا ۱۲ ساعت بعد از آن فرصت دارند فیلم‌ منتخب خود را تماشا کنند. ضمن این که دسترسی آنلاین به فیلم‌های نمایش داده شده در روزهای گذشته نیز طی ایام برگزاری جشنواره فراهم خواهد بود.

به منظور حمایت از سینماگران صد درصد عواید بلیت فروشی در سامانه‌های آنلاین میزبان جشنواره، به صاحبان آثار تعلق می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم کوتاه برنا فیلم جشنواره بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»

پویانمایی «در سایه سرو» جایزه بخش آثار انیمیشن با عنوان «جوزفه ماستری» بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کورتی دا سوگنی» کشور ایتالیا را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، این پویانمایی ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشورهای ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویاهای شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویاهای اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم‌ کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا آغاز می‌شود
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز