Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@07:05:05 GMT

نمایشگاه پروانه‌ها

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۹۰۷۶

نمایشگاه پروانه‌ها

نمایشگاهی که پا به دنیای پروانه‌ها می‌گذاریم. برچسب ها: پروانه نمایشگاه اورشلیم

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پروانه نمایشگاه اورشلیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۲۱۵ پروانه ساختمانی در منطقه ۹ اصفهان طی ۶ ماه

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۵ پروانه ساختمانی در این منطقه صادر شده که شامل پروانه احداث بنا، پروانه تخریب و بازسازی، اصلاح پروانه ساختمان، توسعه بنا و تعویض پروانه است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه ۹ شهرداری اصفهان با ارتقای سامانه شهرسازی سرا ۸ به سرا ۱۰ (اصنو) و ساماندهی ارتفاعات برای شهروندان، صدور پروانه ساختمانی را شفاف و به‌صورت الکترونیکی انجام می‌دهد.

وی افزود: شهروندان در سیستم سرا ۱۰، اطلاعات مالکیتی و پلاک خود را ثبت و نسبت به نوبت بازدید پلاک، بدون مراجعه به شهرداری اقدام می‌کنند، در ادامه مأمور بازدید نسبت به بازدید پلاک و درج اطلاعات شامل درج مساحت پلاک، گذربندی، مساحت پلاک شمالی، سند مالکیت و رعایت حقوق مجاوران را ثبت و مشخص می‌کند که پلاک مورد نظر تا چه حد قابلیت ارتفاع دارد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۵ پروانه در این منطقه صادر شده که شامل پروانه احداث بنا، پروانه تخریب و بازسازی، اصلاح پروانه ساختمان، توسعه بنا و تعویض پروانه است.

قاضی‌عسگر تأکید کرد: شهرسازی الکترونیک در این منطقه در راستای شفافیت که به نوعی از مصوبات شورای اسلامی شهر و دستور شهردار اصفهان بوده است، در حوزه معاونت شهرسازی پیگیری می‌شود.

کد خبر 737016

دیگر خبرها

  • تعطیلی موقت بیمارستان توتونکاران رشت
  • بیمارستان توتونکاران رشت موقت تعطیل شد
  • صدور بیش‌از ۱۲ هزار فقره پروانه کسب صنفی در استان بوشهر
  • آلودگی نوری پروانه‌ها را تهدید می‌کند
  • صدور ۲۱۵ پروانه ساختمانی در منطقه ۹ اصفهان طی ۶ ماه
  • صدور نخستین پروانه بهره برداری گردشگری کشاورزی در یزد
  • صدور ۱۲۰۰۰ پروانه کسب صنفی با اشتغال ۳۰ هزار نفر در استان بوشهر
  • پوران درخشنده این روز‌ها چه می کند؟
  • مردم و اصناف قم از فرصت طرح عید تا عید استفاده کنند
  • هدفم برای سال آینده رکوردشکنی است