Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در ابتدای صحبت‌های خود گفت: جا دارد از تیم ملی فوتبال کشورمان برای چنین نتایجی تشکر کنم. فوتبال فراز و نشیب زیاد دارد، اما باز هم در دیدار با کره جنوبی، نتیجه خوبی گرفتیم. ان شاالله بتوانیم با فضای جدیدی که در فوتبال حاکم شده، بهترین‌ها را برایمان رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تلاش زیادی برای میزبانی کردیم. بازی با تماشاگر یک فضای دیگری دارد. ان شاالله بتوانیم در آینده، شاهد تماشاگران در ورزشگاه باشیم تا همه بتوانند از دیدن فوتبال، لذت ببرند. فدراسیون فوتبال خود را مکلف کرده تا این کار را انجام دهد.

عزیزی خادم در مورد آمدن کمک داور ویدیویی اظهار کرد: فدراسیون فوتبال به یک سازمان بالنده تبدیل شده است. در مسائل فنی و VAR، برنامه ریزی کردیم که همه کار‌ها حساب شده است. ما هم اشتباه داریم، اما پاسخگو مردم خواهیم بود. فوتبال برای مردم است. بعضی‌ها بازی‌های کودکانه‌ای برای این موضوع سر دادند. فدراسیون فوتبال، کار توسعه‌ای انجام می‌دهد. همه از دیدن فوتبال لذت می‌بردند. همگی از اینکه ایران در حال حاضر، اول آسیا است، خوشحال هستیم. در این خصوص دیگر همکارانم بحث می‌کنند.

تلاش همکارانم در فدراسیون فوتبال بی سابقه است

او افزود: باید آگاهانه در مورد فوتبال تصمیم بگیریم و نباید تخریب کنیم. مردم ایران عاشقانه فوتبال را دوست دارند. همگی می‌توانیم با قلم یا گفتارمان، به تیم ملی فوتبال کمک کنیم. رفتار فدراسیون فوتبال، دانش بنیان است. امروز صحبتی با ماجدی کردیم و بحث استعدادیابی را مورد بررسی قرار دادیم. هر کسی استعداد دارد می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند و در‌های فدراسیون روی آن‌ها باز است. حاشیه سازی هیچوقت درست نیست. بعضی‌ها منفعت طلب هستند. فوتبال ملی در ۸ ماه گذشته، روند رو به رشدی داشته است. تلاش همکارانم در فدراسیون فوتبال، بی سابقه است. از تک تک افراد می‌خواهم که به کمک فوتبال کشورمان بیایند. باید سهم فدراسیون را مشخص کنیم.

او اشاره کرد: آن‌هایی که به قرارداد VAR ابهام وارد می‌کنند، نگران ماه آینده هستند که رای CAS برای پرونده ویلموتس اعلام می‌شود. باید کمک داور ویدئویی را به داوران آموزش دهیم. کل پروژه کمک داور ویدئویی، برایمان ۴۰۰ هزار یورو هزینه خواهد داشت. اگر زیر ساخت هایمان درست شود و همه چیز طبق روال پیش برود، می‌توانیم با شرکت بلژیکی که VAR دارد، قرار داد ببندیم. باید برای لیگمان کمک داور ویدئویی بیاوریم. باید برای خرید کمک داور ویدئویی۳۰۰ هزار یا ۸۰۰ یورو، هزینه کنیم. تاییدیه فیفا را در این خصوص گرفتیم و مذاکرات ادامه دارد. باید در گام نخست، داوران آموزش ببینند تا بعد بتوانیم کمک داور ویدئویی را به کار بگیریم. من تمام توانم را در این زمینه کردم و کماکان در حال تلاش هستیم. امیدوارم در این زمینه، گام‌های بلند‌تر و بهتری برداریم. تیم ملی در ۲ ماه، عراق را شکست داد که این کار بسیار بزرگی است. در فدراسیون فوتبال، یک روند علمی ایجاد شده است. به آینده فوتبال ایران امیدوارم هستم.

عزیزی خادم در ادامه صحبت‌های خود گفت: فوتبالمان توسط بعضی‌ها به مصادره رفته بود. فدراسیون فعلی فوتبال، زیر بار حرف زور نمی‌رود و می‌خواهیم محکم‌تر از قبل در مسیرمان گام برداریم. پرونده ویلموتس، فدراسیون را بهم ریخته و همه را درگیر کرده است. نگران رای پرونده هستیم. امیدوارم ۷ آبان، اتفاق خوبی برای فوتبال ایران در مورد رای پرونده ویلموتس بیوفتد. پسر عمویم در فدراسیون فوتبال حضور دارد. او کمک‌های زیادی به ما در این مدت کرده است و تشکر ویژه‌ای از او دارم.

مساله اصلی فوتبال کشورمان، نداشتن نظم و اصول حرفه‌ای گری است

او در مورد نظم و برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر گفت: مسائله اصلی فوتبال کشور، نداشتن نظم و اصول حرفه‌ای گری است. میزبانی بانوان را در نظر داریم و اردو‌هایی را برایشان خواهیم گذاشت. در صدد این هستیم که برنامه ریزی‌های خوبی را با سازمان لیگ داشته باشیم.

او اشاره کرد: تاکنون ۷ جلسه در فدراسیون فوتبال داشتیم. فدراسیون فوتبال می‌تواند بدهی‌ها خارجی استقلال و پرسپولیس را پرداخت کند، اما فعلا چنین مسئله‌ای پیش نیامده است. از سجادی برای تمام زحماتی که در این مورد کشیده است، تشکر کنم. می‌خواهیم اسپانسر جدیدی (احتمالا همراه اول) برای تیم ملی پیدا کنیم. فردا جلسه‌ای را با همراه اول خواهیم داشت تا بتوانیم با آن‌ها گفتگو کنیم. بانوان کشورمان کار بزرگی انجام دادند و نشان دادند دختران شایسته‌ای برای سرزمینمان هستند. افزایش ۴۰ درصدی برای داوران در این فصل در نظر داریم.

بیشتر بخوانید

کامرانی فر: صلاح نمی‌دانم به دنبال مقصر تاخیر سفر پرسپولیس به عربستان باشیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال کمک داور ویدئویی عزیزی خادم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون استقلال و پرسپولیس را نقره داغ کرد

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مربوط به دربی ۱۰۳ پایتخت را اعلام کرد که به شرح زیر است:

باشگاه استقلال تهران

به دلیل پرتاب اشیاء به داخل زمین مسابقه و استفاده از الفاظ توهین‌آمیز توسط تماشاگران منتسب، وفق و مستند ماده ۸۶ به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از حضور در جایگاه‌های شماره ۱۵ و ۱۶ استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر مقابل پرسپولیس محکوم می‌شود.

باشگاه پرسپولیس

به دلیل پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه و استفاده از الفاظ توهین‌آمیز توسط تماشاگران منتسب، وفق و مستند ماده ۸۶ به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از حضور در جایگاه‌های شماره ۲۲ و ۲۳ استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر مقابل استقلال محکوم می‌شود.

آرا صادره قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فدراسیون استقلال و پرسپولیس را نقره داغ کرد
  • جریمه یک میلیاردی برای تیم های استقلال و پرسپولیس
  • محرومیت هواداران استقلال و پرسپولیس از دربی بعد
  • داور ژاپنی بازی ایران - ترکمنستان را سوت می‌زند
  • امیدواریم سال آینده شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم
  • آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم
  • آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریع‌تر کشور باشیم
  • اسبقیان: روند واگذاری استقلال و پرسپولیس آغاز شده است/ عملیات ساخت ورزشگاه جدید در تهران سال آینده آغاز می شود
  • تاج: هتل فوتبال در اختیار تیم‌های باشگاهی هم قرار می‌گیرد+فیلم
  • تاج: هتل فوتبال در اختیار تیم‌های باشگاهی نیز قرار می‌گیرد+فیلم