Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: سازمان زیباسازی شهری در دوره مدیریت شهری جدید به کمک سایر مجموعه‌های فرهنگی از جمله سازمان فرهنگی هنری شهرداری و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری و هر ارگانی که ارتباطی با فرهنگ‌ساز‌ها در شهرداری دارد باید ظاهر شهر را طوری متعادل سازی کنند که شهر نمای خاکستری نداشته باشد.

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با میزان بابیان این‌که ایجاد مسائل زیرساختی و عمیق در حوزه مباحث فرهنگی و اجتماعی اولویت است، گفت: رسیدگی به این امر نیاز به برنامه ریزی‌های بلند‌مدت و میان مدت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی برخی اتفاقات ظاهری‌ترو سطحی‌تر است و نیاز به زمان کمتری دارد، اما به دلیل سنخیتی که با روح و روان شهروندان دارد بسیار تاثیر‌گذار است. یکی از این موارد ظاهر درو‌دیوار شهر و مبلمان شهری است.

بیشتر بخوانید: لزوم توجه ویژه مدیریت شهر به سراهای محله شهر تهران

نادعلی با اشاره به تاثیر گذاری ظاهر شهر بر روحیه شهروندان عنوان می‌کند: اگر بیابورد‌هایی هم که در سطح شهر نصب می‌شود و صرفا جنبه تبلیغاتی دارد می‌تواند به‌گونه‌ای طراحی و نصب شود که هم مبلغ خشونت و تشویش و هم انتشاردهنده صعه‌صدر و تاب‌اوری و تعامل و ارامش و مهربانی در شهر باشد.

سخنگوی شورای شهر تهران ضمن تاکید بر این‌که ظواهر شهر در شروع بهار و حالت سرزندگی ان موجب ایجاد حال خوب در میان شهروندان می‌شود، بیان کرد: سازمان زیباسازی شهری در دوره مدیریت شهری جدید به کمک سایر مجموعه‌های فرهنگی از جمله سازمان فرهنگی هنری شهرداری و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری و هر ارگانی که ارتباطی با فرهنگ‌ساز‌ها در شهرداری دارد باید ظاهر شهر را طوری متعادل سازی کنند که شهر نمای خاکستری نداشته باشد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به این‌که موضع الودگی هوا از موارد زیرساختی است افزود: اگر بناست برای اصلاح ان‌ها چند سال زمان بگذرد نباید از مواردی که امکان حصول و ایجاد آن در دسترس است غافل‌شد.

وی خاطرنشان کرد: برای ایجاد این امر و تنوع در سطح شهر باید از نهاد‌های مردمی و دانشجویان و دانش‌اموزان خوش فکر بهره گرفت که نیاز به فراخوان در سطح شهر دارد و در دسترس است.

نادعلی ادامه داد: بعد از فراخوان با نظارت بر بررسی و اجرای طرح می‌توان شهر را از حالت مرده و خاکستری خارج کرد.

وی بابیان این‌که امیدواریم سیاست‌های خودروسازی در دوره رئیسی تغییر کند افزود: سیاست‌های خودروسازی همیشه مورد نقد بوده است، اما تغییری ایجاد نشده است.

نادعلی به ایجاد حال خوب در بین شهروندان با تغییر رنگ خودرو‌های نیز اشاره کرد و گفت: غالب خودرو‌های شهر رنگ خاکستری و سیاه و سفید دارد در حالی‌که در گذشته‌ها وسایل‌نقلیه به رنگ سبز و قرمز هم تولید می‌شد و رنگ و حال‌و‌هوای شهر را تغییر می‌داد و زنده می‌کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری تهران شورای شهر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران

استاندار جدید مازندران با تاکید بر ایجاد اقتصاد دریاپایه باید در مازندران از اجرای برنامه‌های این استان در کوتاه‌مدت و میان‌مدت مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در مراسم معارفه بیست‌وپنجمین استاندار مازندران واقع در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به بهره‌مندی این از استان از نعمات و مواهب الهی اظهار کرد: با وجود بهره‌مندی از مواهب طبیعی باید از آن‌ها به نحو شایسته استفاده و از ظرفیت‌های آن استفاده برد.

وی گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در مورد مردم دیار علویان که فرمودند «من این مردم را دوست دارم و به آنان ارادت دارم.» باید از این استان به خوبی یاد کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه لشکر ۲۵ کربلا یکی از افتخارات بزرگ مازندران است، عنوان کرد: این استان سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد، علاوه بر نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس، در دفاع از حرم نیز مازندرانی‌ها حضور پررنگی داشتند.

نوری با اشاره به جایگاه بالای این استان در حوزه اقتصادی تصریح کرد: تولیدات کشاورزی مازندران نقش مهمی در امنیت غذایی کشور دارد.

وی با بیان اینکه در کوتاه‌مدت و میان‌مدت باید برنامه داشته باشیم، افزود: باید به طور یکپارچه از گلوگاه تا رامسر مورد توجه ما باشد.

نماینده عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: اقتصاد دریاپایه باید در این استان به شکل جدی با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مورد توجه قرار گیرد، با توجه به اینکه تلاش می‌کنم تا برنامه‌های توسعه‌ای استان را دنبال کنیم و در مسیر شکوفایی مازندران گام برداریم.

کد خبر 747289

دیگر خبرها

  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است